سلامت نیوز : نماینده مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عربستان گفت: در راستای تأمین رفاه زائران بیت‌الله الحرام فعالیت یك مركز درمانی جدید ایران در شهر مكه مكرمه آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، فاضل شیرخانی اظهار داشت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی و تأمین رفاه حال این افراد را‌ه‌اندازی یك مركز درمانی جدید در هتل ابراج المنسی در دستور كار قرار گرفت.

شیرخانی ادامه داد: پس از پیگیری‌های لازم، فعالیت این مركز درمانی جدید متعلق به مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در هتل مذكور آغاز شد.

وی درباره اینكه دلیل انتخاب هتل ابراج المنسی بیان كرد: با توجه به مسافت طولانی این هتل با مراكز درمانی، زائران ایرانی هنگامی كه نیاز به پزشك داشتند با مشكلات عدیده‌ای مواجه می‌شدند؛ ضمن آنكه عدم دسترسی به خطوط اتوبوسرانی برای مراجعه به مراكز درمانی در این هتل راه‌اندازی یك مركز درمانی در ابراج المنسی را اجتناب ناپذیر می‌كرد.

شیرخانی افزود: با راه‌اندازی این مركز درمانی در هتل ابراج المنسی تعداد مراكز درمانی مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در مكه مكرمه از به 12 مركز افزایش یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha