جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 293248

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: متاسفانه یک مرد ۶۰ ساله حین فرار بر اثر تروما از ناحیه سر و یک زن ۲۱ ساله بر اثر ایست قلبی، جان خود را از دست دادند.

۲ فوتی و ۲۳ مصدوم بر اثر زلزله تهران

سلامت نیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: متاسفانه یک مرد ۶۰ ساله حین فرار بر اثر تروما از ناحیه سر و یک زن ۲۱ ساله بر اثر ایست قلبی، جان خود را از دست دادند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ منصور درجاتی با بیان اینکه زلزله تهران 2 فوتی و 23 مصدوم داشته است، اظهار کرد: از میان مصدومان  12 نفر مصدومیت‌ جدی نداشتند و 11 نفر مصدوم دیگر نیز پس از اعزام به مراکز درمانی ترخیص شده‌اند و هیچ کدام از مصدومان در حال حاضر بستری نیستند.

درجاتی درباره 2 کشته این زلزله نیز تصریح کرد: متاسفانه یک مرد 60 ساله حین فرار بر اثر تروما از ناحیه سر و یک زن 21 ساله بر اثر ایست قلبی، جان خود را از دست دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه مرکزیت زلزله در امامزاده هاشم و منطقه مشاء دماوند بوده است، خاطرنشان کرد: از زمان وقوع کرونا تمامی نیروهای استان در آماده باش هستند و با وقوع زلزله نیز ستاد بحران دماوند تشکیل شد و تاکنون ارزیابی نیروهای امدادی نشان‌ می‌دهد زمین لرزه خسارت محسوسی در پی نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha