روز گذشته برخی رسانه‌ها خبر از قتل دختری ۱۰ ساله دادند که اگر چه چند ماه از آن اتفاق گذشته، اما نحوه کشته شدن او شوک آور است.

سلامت نیوز: روز گذشته برخی رسانه‌ها خبر از قتل دختری ۱۰ ساله دادند که اگر چه چند ماه از آن اتفاق گذشته، اما نحوه کشته شدن او شوک آور است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، ۲۸ اسفند ۹۸، تنها دو روز مانده به سال نو، صدای شیون از خانه‌ای در خیابان ۲۰ متری جانبازان، نبش کوچه گلستان سوم شهرستان «خوی»، شنیده شد. صدایی که حکایت از گریه‌های مادری داشت که بدن حدیث دختر ۱۰ساله‌اش را در آغوش گرفته بود و به سمت بیمارستان می‌دوید. پلیس از همان ابتدا به پدر خانواده مشکوک می‌شود، اما مرد زیر بار نمی‌رود. تا این که در نهایت اعتراف می‌کند و می‌گوید: «دخترم صدای تلویزیون را خیلی بلند کرده بود. یک لحظه عصبانی شدم و دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم.» به گفته حسین الف، یک لحظه عصبانیت عامل قتل دختری ۱۰ساله بوده است.
براساس این گزارش، ماجرای قتل «رومینا اشرفی» دختر ۱۴ساله اهل روستایی در تالش استان گیلان به دست پدرش و رسانه‌ای شدن این حادثه سبب شد مادر حدیث هم سراغ وکیل برود تا صدای دخترش خاموش نماند. «بشیر کریمخانی»، وکیل پایه‌یک دادگستری، وکالت این پرونده را بر عهده گرفته است. کسی که از سوی مادر حدیث، خواهان اشد مجازات برای پدر این دختر است می‌گوید: قاتل در اعترافاتش نوشته که خواب دخترش را دیده و حالا عذاب وجدان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha