رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بم ماجرای چاقو زدن به یکی از تکنسین‌های اورژانس بم را تشریح کرد.

ماجرای چاقو خوردن تکنسین اورژانس بم چی بود؟

سلامت نیوز:  رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بم ماجرای چاقو زدن به یکی از تکنسین‌های اورژانس بم را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر "اکبر شیخ رابری" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حادثه‌ای که برای یکی از پرسنل اورژانس شهرستان ریگان رخ داد، گفت: در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دیروز، گزارشی مبنی بر یک مورد معلول مشکوک به کرونا در ریگان داشتیم.

وی با بیان این مطلب که ماموریت کاذب بوده است، ادامه داد: وقتی همکاران ما به محل اعزام می شوند، موردی را مشاهده نکردند. تکنسین ها دو یا سه بار در محلی که آدرس داده شده بود، گشت زنی کرده که متوجه می‌شوند تماس کذب بوده است.

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: در همان زمان فردی را مشاهده می‌کنند که برای آمبولانس دست بالا می‌کند. این فرد تعادل روحی نداشته و به همکار ما می‌گوید که پای من را معاینه کنید که در این لحظه با همکاران اورژانس ما درگیر شده و چاقو به سینه تکنسین اورژانس می‌زند و فرار می‌کند.

شیخ رابری در پاسخ به این سوال که آیاد فرد ضارب مشروبات الکلی مصرف کرده بود یا اعتیاد داشته است؟ اظهار کرد: متاسفانه هنوز همکار ما آقای "افشین غلامشاهی" هوشیاری کامل خود را به دست نیاورده است که جزییات این مطلب را جویا شویم و در حین این اتفاق نیز راننده آمبولانس پیاده نشده بود که متوجه شود این عدم تعادل روحی به علت مستی یا اعتیاد بوده است.

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بم خاطر نشان کرد: وضعیت عمومی آقای "افشین غلامشاهی" خوب است و در ICU بستری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha