یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

تداوم وزش باد شدید در نواحی شرقی و مرکزی کشور / هوای تهران خنک می‌شود

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، امین حسین نقشینه در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: از امروز تا آخر هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطق شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و همچنین دامنه‌های جنوبی البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.


وی با اشاره به اینکه طی ۳ روزآینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود، ادامه داد: امروز و فردا وزش باد شدید را در شرق و نواحی مرکزی کشور دراستان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان داریم.


این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش باد شدید موجب خیزش گرد و خاک در بعضی ساعات برای برخی مناطق از این نواحی می‌شود، افزود: طی ۳ روز آینده نواحی شرقی دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.


نقیشینه بیان کرد: امروز بیشینه دما در اهواز به ۵۰ درجه سانتیگراد، فردا ۴۸ درجه سانتیگراد و پس فردا ۴۷ درجه سانتیگراد می‌رسد و برای مشهد و رشت طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.


وی با اشاره به اینکه فردا از مقدار بیشینه دمای هوای تهران کاسته می‌شود، عنوان کرد: بیشینه دمای پایتخت امروز ۳۶ درجه سانتیگراد و کمینه دمای آن ۲۵ درجه سانتیگراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha