سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از تلاش صادرکنندگان در عرصۀ ارزآوری، از اعمال سقف و سابقه برای آن دسته از صادرکنندگانی خبر داد که برای اولین بار، اقدام به صادرات می‌کنند.

وزارت صمت قدردان تلاش صادرکنندگان است

سلامت نیوز:سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با تقدیر از تلاش صادرکنندگان در عرصۀ ارزآوری، از اعمال سقف و سابقه برای آن دسته از صادرکنندگانی خبر داد که برای اولین بار، اقدام به صادرات می‌کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت صمت، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دیدار با هیئت‌رئیسۀ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تقدیر از تلاش صادرکنندگان گفت: صادرکنندگان در شرایط حساس کنونی اقدام به صادرات و تأمین نیازهای ارزی کشور می‌کنند و این یک اقدام ستودنی است.

وی از تعیین سقف و در نظر گرفتن سابقه برای صادرات آن دسته از صاحبان کارت‌های بازرگانی خبر داد که برای اولین بار اقدام به انجام صادرات می‌نمایند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: از این پس، صادرکنندگانی که برای اولین بار اقدام به صادرات می‌کنند تنها مجاز خواهند بود تا در سقف 500 هزار دلار صادرات انجام دهند و تنها پس از رفع تعهد ارزی، مجدد می‌توانند صادرات خود را ادامه دهند.

وی همچنین از هیئت‌رئیسۀ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران درخواست کرد تا شرایط صدور کارت‌های بازرگانی را بازنگری کنند تا جلوی تخلفات در حوزۀ کارت‌های بازرگانی یک‌بار‌مصرف گرفته شود.

به گفتۀ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز ارز حاصل از صادرات غیرنفتی، تأمین‌کنندۀ اصلی نیازهای کشور است و بر این اساس باید تمام تلاش خود را به کار بست تا بتوان از صادرات حمایت‌های لازم را به عمل آورد.

https://www.msc.ir/23431.html

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha