دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 298112

محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نکاتی را درباره جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در مراکز اقامتی (هتل، متل، مهانپذیر و مهمانسرا) بیان کردند.

اقداماتی برای مقابله با کرونا در هتل‌ها

سلامت نیوز:محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نکاتی را درباره جلوگیری از انتقال ویروس کرونا در مراکز اقامتی (هتل، متل، مهانپذیر و مهمانسرا) بیان کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این پژوهشگران می‌گویند: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا و همچنین ستاد مقابله با کرونا در کشور ما، الزامات دقیقی را برای مسافران بیان کرده‌اند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

۱- از تماس با محیط‌های آلوده اجتناب کنید و مدام دست‌های خود را با آب و صابون مایع به مدت ۲۰ ثانیه بشویید.
۲- مطمئن شوید که مکان مورد نظر دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را رعایت می‌کند.
۳- از حضور و توقف در محل‌های کاری پرازدحام که امکان آلودگی با ویروس کرونا هست، اجتناب کنید.
۴- هنگام مراجعه به هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی، حتی‌المقدور از وسایل شخصی استفاده کنید.
توجه به موارد بهداشتی برای همه‌ افراد داخل هتل شامل پرسنل، مدیران و مسافران ضروری است. در این راستا، لازم است برخی اقدامات توسط هتل‌داران و برخی توسط مسافران صورت گیرند. شما به عنوان مهمان هتل، بهتر است ترجیحا وسایل شخصی و بهداشتی خود را همراه ببرید. برای مثال استفاده از حوله شخصی، مطمئن‌تر و بهداشتی‌تر است. شاید کمی چمدانتان سنگین شود، اما به سلامتی خود کمک بیشتری می‌کنید. همچنین سعی کنید از وسایل یک‌بار مصرف استفاده کنید. استفاده از بطری‌های آب معدنی به جای لیوان و یا وسایل داخل اتاق، مطمئن‌تر و ایمن‌تر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha