متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، از روزهای سخت و دشوار شیوع کرونا در کشور و تشبیه آن به میدان جنگ، گفت.

روایت روزهای سخت کرونایی/ انگار وسط میدان جنگ بودیم

سلامت نیوز:متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، از روزهای سخت و دشوار شیوع کرونا در کشور و تشبیه آن به میدان جنگ، گفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، آرزو احمدی، به مرور روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور پرداخت و گفت: استفاده از وسایل حفاظتی، قوت قلبی بود برای اینکه بتوانیم از خودمان محافظت و به راحتی به بیماران رسیدگی کنیم.


وی افزود: از ۱۱ تا ۱۵ اسفند ۹۸ روزهای سختی را در آی سی یو سپری کردیم، انگار وسط میدان جنگ قرار گرفته بودیم.
احمدی با اشاره به وظیفه‌ای که به عنوان یک نیروی متخصص بر عهده دارد، گفت: مراقبت‌های ویژه از نظر من یعنی برای بیماری که از خانواده جدا شده و ملاقات ممنوع است، دلسوزی کنیم.


متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، ادامه داد: ارتباط برقرار کردن با بیمار مسئله خیلی مهمی است و در این راه باید صبوری پیشه و با بیمار همدردی کرد.


احمدی افزود: اطمینان دادن به بیمار کرونا به اینکه خوب و بهتر می‌شود، بسیار موثر است.
وی گفت: کرونا ویروس آمد به ما بگوید ای انسان مغرور نباش و به محیط اطراف خود صدمه وارد نکن. یک ویروس چند میکرونی آمد و ثابت کرد ما قدرت بلامنازع نیستیم.


متخصص بیهوشی و فلوشیپ مراقبت‌های ویژه بیمارستان سینا، افزود: از ابتدا که درگیر کرونا شدیم یک تیم چند نفره بودیم و همه تلاش کردیم در کنار هم به بیماران خدمت کنیم. هر درمانی که در هر جا در حال انجام بود، ما در بیمارستان سینا داشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha