مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، هزینه روزانه بستری بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی را از ۴۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

هزینه یک روز بستری بیمار کرونایی/۴۵۰ هزار تومان در بخش دولتی

سلامت نیوز:مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، هزینه روزانه بستری بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی و خصوصی را از ۴۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،حسین کرمانپور، به افزایش هزینه‌های بیمارستان‌ها بعد از شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه هزینه‌های بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی، به شدت افزایش یافته است.


وی با اعلام اینکه هزینه روزانه بستری هر بیمار کرونایی در بیمارستان دولتی ۴۵۰ هزار تومان است، افزود: این هزینه در بخش خصوصی به ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد.
کرمانپور گفت: البته این هزینه شامل بستری در بخش عادی است و اگر بیمار به بخش مراقبت‌های ویژه برود و بستری شود، هزینه‌ها به مراتب بیشتر می‌شود.


مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که بیمارستان‌ها برای هزینه‌های کرونا ردیف بودجه ندارند، افزود: متأسفانه بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی به سختی سرپا ایستاده اند.


وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیمارستان که شامل تهیه دستکش و ماسک و لباس حفاظت شخصی برای کادر درمانی می‌شود، به شدت هزینه‌ها را بالا برده است. همچنین تهیه مواد ضد عفونی کننده نیز در کنار این وسایل، از نیازهای روزانه بیمارستان‌ها است که باید تأمین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha