معاون پژوهشی موسسه علوم و صنایع غذایی از تولید بستنی برای ارتقای سیستم ایمنی بدن مبتلایان به سرطان پستان در این موسسه خبر داد.

ارتقای سیستم ایمنی بدن مبتلایان به سرطان پستان با بستنی!

سلامت نیوز:معاون پژوهشی موسسه علوم و صنایع غذایی از تولید بستنی برای ارتقای سیستم ایمنی بدن مبتلایان به سرطان پستان در این موسسه خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر ابوالفضل پهلوانلو با اشاره به شیوع کرونا در کشور، افزود: یکی از سوالات عمده‌ای که از ما می‌شود، این است که کدام ماده غذایی را مصرف کنیم تا از بروز این بیماری جلوگیری کنیم و این نشان از نگرانی مردم از امنیت جیره غذایی دارد.


وی ادامه داد: این نگرانی موجب شده است که برخی از مواد غذایی از سبد غذایی خانوارها حذف و برخی دیگر به آن اضافه شود و ما اعلام می‌کنیم که محققان این موسسه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مردم در این زمینه هستند.


پهلوانلو با اشاره به اقدامات این موسسه در زمینه ارتقای سلامت مردم با استفاده از مواد غذایی سالم، خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم در حال حاضر که برای بیماری کرونا دارو و یا واکسن تولید نشده است، شاید بهترین راهکار این است که با استفاده از غذای سالم و مغذی و حاوی ترکیبات مفید سطح ایمنی بدن را ارتقا داد.


معاون پژوهشی موسسه علوم و صنایع غذایی اظهار کرد: در این زمینه ما در زمینه ارتقای سیستم ایمنی بدن برای بیماران مبتلا به سرطان اقدام کردیم.
وی در این باره توضیح داد: برای بیماران مبتلا به سرطان پستان نوعی بستنی عرضه کردیم که به دلیل ترکیبات موجود در آن قادر به ارتقای سیستم ایمنی بدن در این دسته از بیماران است.


پهلوانلو خاطر نشان کرد: این بستنی با تقویت سیستم ایمنی مبتلایان به سرطان پستان، عملکرد بدن را برای مقابله با سلول‌های سرطانی افزایش می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha