مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در نشست اعضای حوزۀ بسیج فولاد مبارکه به‌مناسبت هفتۀ بسیج، از فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و دیگر اعضای حوزۀ بسیج شهید موحدیان تقدیر کرد.

فولاد مبارکه وارد عرصۀ کمک به بیماران کرونایی شد

سلامت نیوز: مدیرعامل فولاد مبارکه با حضور در نشست اعضای حوزۀ بسیج فولاد مبارکه به‌مناسبت هفتۀ بسیج، از فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان مبارکه و دیگر اعضای حوزۀ بسیج شهید موحدیان تقدیر کرد.

 حمیدرضا عظیمیان ضمن تشکر از اقدامات صورت‌گرفته توسط بسیجیان شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که فولاد مبارکه با سرلوحه قرار دادن روحیۀ بسیجی توانسته در عرصۀ تولید و اقتصاد کشور خوش بدرخشد و با  ورود به حوزۀ مقابله با بیماری کرونا و گام برداشتن در زمینۀ رفع مشکلات آب استان اقدامات بسیار خوبی را عملیاتی کند.

در ادامۀ این جلسه سرهنگ عطایی، فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج شهرستان مبارکه، عملکرد بسیج فولاد مبارکه را در مقایسه با دیگر کارخانجات مشابه، بسیار خوب ارزیابی کرد و روحیۀ همدلی و حمایت مدیریت فولاد مبارکه از اقدامات فرهنگی را  در این موفقیت مؤثر دانست.

سرهنگ اکبری فرمانده حوزۀ بسیج شهید موحدیان نیز با اشاره به عملکرد این حوزه در قالب ۱۳ پایگاه بسیج و یک گردان بیت‌المقدس گفت: در حال حاضر ۵ هزار نفر از کارکنان به‌عنوان بسیجی عادی و ۳ هزار نفر در قالب بسیجیان فعال در عرصۀ مقدس بسیج مشغول به فعالیت‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha