چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 306282

در حالی که همه چیز از خواب گرفته تا استرس در کاهش وزن نقش دارند ، غذاهایی که می خوریم برای کمک به ما در دستیابی به کمبود کالری سالم بسیار مهم هستند.

بادام زمینی چگونه به کاهش وزن کمک می کند؟

سلامت نیوز: در حالی که همه چیز از خواب گرفته تا استرس در کاهش وزن نقش دارند ، غذاهایی که می خوریم برای کمک به ما در دستیابی به کمبود کالری سالم بسیار مهم هستند.

۱-مواد مغذی موجود در بادام زمینی به مهار گرسنگی کمک می کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا، یک اونس بادام زمینی حاوی ۱۴ گرم چربی است، اما می دانیم که خوردن چربی لزوماً منجر به افزایش وزن نمی شود. این نوع چربی است که مهم است – و از آنجا که اکثر چربی های موجود در بادام زمینی از انواع سالم و غیراشباع هستند ، مصرف کردن مقدار کم آن برای رژیم ضرری ندارد.

در حقیقت ، چربی های موجود در بادام زمینی به ویژه با تقویت سیری می توانند به کاهش وزن کمک کنند. همراه با فیبر و پروتئین موجود در این مغزهای سالم ، چربی ها می توانند کمک کنند تا مدت بیشتری سیر شویم ، که می تواند به این معنی باشد که کالری کمتری از غذاهای دیگر دریافت کنیم. در یک مطالعه ، زنانی که میان وعده می خورند ، شیرینی کمتری نسبت به آنهایی که مصرف نکردند ، مصرف کردند.

۲- بادام زمینی ممکن است در سوزاندن کالری بیشتر حتی در زمان استراحت کمک کند.

وقتی بدن ما فعال نباشد ، بدن هنوز می تواند انرژی یا کالری بسوزاند – این رقم به عنوان انرژی استراحت (REE) شناخته می شود. و دقیقاً مانند کالری هایی که می خوریم ، تعداد کالری هایی که می سوزانیم می تواند ما را در کسری که برای کاهش وزن لازم است ، کمک کند. یک واقعیت جالب در مورد بادام زمینی: خوردن آنها ممکن است به معنای واقعی کلمه باعث افزایش REE شود! در یک مطالعه ، کسانی که به جای سایر منابع چربی به مدت هشت هفته بادام زمینی مصرف کردند ، افزایش ۱۱ درصدی REE خود را تجربه کردند.

بادام زمینی می تواند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشد ، اما مانند هر ماده غذایی دیگر باید به اندازه مصرف شود.

یکی از راه های خوردن بادام زمینی توسط بسیاری از افراد ترکیب آنها با یک کربوهیدرات سالم است. به عنوان مثال ، ممکن است یک مشت بادام زمینی به همراه یک سیب تازه برای یک میان وعده سالم و متعادل مناسب باشد ، یا مقداری کره بادام زمینی را روی یک تکه نان غلات. کربوهیدرات ها انرژی بدن را تأمین می کنند ، در حالی که چربی و پروتئین موجود در بادام زمینی می تواند هضم را کند کرده و کمک کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنیم.

منبع: www.msn.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha