عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: تاکنون پیشنهاد رقم های مختلفی برای وام ازدواج مطرح شده اما رقم نهایی وام به تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس بستگی دارد.

تصمیم کمیسیون تلفیق برای افزایش نرخ وام ازدواج در ۱۴۰۰

سلامت نیوز: عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: تاکنون پیشنهاد رقم های مختلفی برای وام ازدواج مطرح شده اما رقم نهایی وام به تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس بستگی دارد.

به گزارش سلامت نیوز، زهره الهیان در گفتگو با مهر، با اشاره بر موضوع افزایش وام ازدواج، اظهار داشت: در لایحه بودجه ارسالی دولت به مجلس، رقم وام ازدواج تغییری نکرده و همان ۵۰ میلیون تومان باقی مانده است اما نمایندگان مجلس پیشنهاداتی را برای افزایش این رقم ارائه داده‌اند.

وی افزود: تاکنون پیشنهاد رقم‌های مختلفی برای وام ازدواج مطرح شده اما باید منتظر تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس بود و دید که با توجه به منابع اعتباری کشور، کدام رقم مورد موافقت کمیسیون تلفیق قرار خواهد گرفت.

الهیان درباره این رقم‌های پیشنهادی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی پیشنهاد افزایش میزان وام ازدواج به رقم ۱۰۰ میلیون تومان را ارائه داده و بنده نیز پیشنهاد وام ۸۰ میلیونی را امضا کرده‌ام اما باید منتظر تصمیم نهایی مجلس باشیم.

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که با وجود مخالفت برخی مسئولین با افزایش وام ازدواج، احتمال عدم افزایش آن وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: با توجه به وضعیت تورم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، احتمال افزایش وام ازدواج بسیار زیاد است اما در حال حاضر رقم دقیق آن برای سال آینده مشخص نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha