فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست از افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده پرداختی محیط بانان از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: برای نخستین بار ردیف بودجه مستقلی برای تامین جیره غذایی و تجهیزات معین شد.

افزایش حقوق و تعیین ردیف بودجه تجهیزات محیط بانان از سال آینده

سلامت نیوز: فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست از افزایش ۳۵ درصدی فوق العاده پرداختی محیط بانان از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: برای نخستین بار ردیف بودجه مستقلی برای تامین جیره غذایی و تجهیزات معین شد.

به گزارش سلامت نیوز، سرهنگ جمشید محبت خانی، در گفتگو با مهر با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در طی یک سال اخیر به منظور ایجاد تغییر و تحولات جدی در روند دریافتی حقوق و امتیازات مالی و تجهیزاتی محیط‌بانان گفت: خوشبختانه مجوز افزایش فوق العاده پرداختی ویژه بند ۱۰ ماده ۶۸ معروف به ۳۵ درصد، از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برای تمامی پرسنل یگان حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

وی با اشاره این افزایش پرداختی، جدای از افزایش حقوق سالیانه مصوب هیات دولت در ابتدای هر سال است، اعلام کرد: همچنین برای نخستین بار، ردیف مستقل بودجه برای یگان حفاظت محیط‌زیست در موضوع جیره غذایی و تامین تجهیزات، در بودجه مصوب سازمان در سال ۱۴۰۰ دیده شده است که اتفاق مبارک و پر برکتی است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست تجهیزات تعلق گرفته به محیط بانان را شامل ۴۲ قلم عنوان کرد و گفت: این تجهیرات شامل البسه محیط بانی و کوله و.. می‌شود که پیش از این از طریق ردیف بودجه‌های استانی تامین می‌شد.

وی تامین ردیف بودجه مشخص را باعث ایجاد مطالبه از سوی محیط بانان برای دریافت تجهیزات مورد نیاز دانست و گفت: این روش باعث یکدست شدن لباس محیط بانان در سراسر کشور نیز می‌شود.

محبت خانی خاطر نشان کرد: مجوز تامین این تجهیزات از قوانین گذشته گارد حفاظتی استخراج و با پیگیری‌های صورت گرفته به روز رسانی شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده عباس میرزا کریمی که هفته گذشته بر اثر حمله مسلحانه کشته شد نیز گفت: این پرونده در اختیار مقام قضائی پلیس آگاهی قرار دارد و در حال رسیدگی است و دادستان در صورت کشف مستندات درباره آن اطلاع رسانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha