سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

شامگاه بیست و یکم دی امسال به دنبال اعلام خبر درگیری خونین در خانه‌ای واقع در شهریار، تیم جنایی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مرد جوانی به نام علی روبه‌رو شدند. زن و شوهر جوانی که در خانه حضور داشتند، برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل شدند و خیلی زود به جنایتی که مرتکب شده بودند اعتراف کردند.

همدستی زن و شوهر برای قتل مرد مزاحم

سلامت نیوز: شامگاه بیست و یکم دی امسال به دنبال اعلام خبر درگیری خونین در خانه‌ای واقع در شهریار، تیم جنایی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مرد جوانی به نام علی روبه‌رو شدند. زن و شوهر جوانی که در خانه حضور داشتند، برای بازجویی به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل شدند و خیلی زود به جنایتی که مرتکب شده بودند اعتراف کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، زن جوان در بازجویی‌ها گفت: علی- مقتول- شوهر دختر عمویم بود. خانه آنها نزدیک خانه ما بود و بعضی از شب‌ها برای شب‌نشینی به خانه همدیگر می‌رفتیم بعد از مدتی متوجه نگاه‌های معنادار و رفتار خاص او نسبت به خودم شدم. یک روز  که همسرم سر کار بود، علی تنها  به خانه ما آمد و از مشکلاتش با دختر عمویم گفت بعد هم به من ابراز علاقه کرد. من به او اعتراض کردم و گفتم دیگر به خانه ما نیا اما او آنقدر اصرار کرد و با رفتارش مرا تحت تأثیر قرار داد که بالاخره بعد از مدتی تسلیم شدم.
حدود شش ماه پنهانی با علی در رابطه بودم اما کم کم به اشتباه خودم پی بردم و از کارم پشیمان شدم. من یک پسر داشتم و شوهرم نیز مرد خوبی بود و هیچ دلیلی برای خیانت به او نداشتم به همین خاطر به علی گفتم دیگر نمی‌خواهم به این رابطه ادامه بدهم اما او واکنش تندی نشان داد و مرا تهدید کرد.
به ناچار به شوهرم گفتم که علی مزاحم من می‌شود بعد هم خط تلفنم را عوض کردم خانه‌مان را فروختیم و به جای دیگری رفتیم اما علی به تهدیدهایش ادامه می‌داد همچنان برای همسرم پیامک‌های تهدیدآمیز می‌فرستاد که من از همسرت عکس و فیلم دارم. شب حادثه او به خانه ما آمد و همسرم هم تازه از سر کار برگشته بود. شروع کرد به تهدید و فحاشی که با همسرم درگیر شدند. من از پشت چکش را پرت کردم که به سرش خورد و افتاد بعد هم با روسری خفه‌اش کردم.
به دنبال اعتراف‌های زن جوان، او و همسرش به اتهام قتل عمد بازداشت شدند.
سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران در این باره گفت: یکی از معضلات جامعه امروز ما روابط فرا زناشویی است. کمرنگ شدن ارزش‌های اخلاقی در جامعه باعث گسترش روزافزون پدیده غیر اخلاقی و غیر شرعی روابط فرا زناشویی شده است. تغییر سبک زندگی از الگوی اسلامی- ایرانی به الگوی  غربی تحت تأثیر ماهواره و اینترنت از علت‌های دیگر ازدیاد این آسیب اجتماعی است.
معیارهای اشتباه در انتخاب همسر یکی دیگر از دلایل ترویج این آسیب در جامعه است. در بررسی این پرونده  شاهد خیانت مادر خانواده (قاتل) هستیم که این موضوع باعث ایجاد تنش در خانواده است و اولین قربانی این تنش فرزندان آنها هستند که تاب و تحمل چنین مسأله‌ای را ندارند و نتیجه آن در رفتار و کردار آنها به شیوه‌های مختلف و در بزرگسالی آنها هویدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha