ترسیم چهره مادر و دختر شیاد، از سوی زن نقاش منجر به دستگیری این دو زن سابقه دار شد که به بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم، به خانه دختران و زنان جوان می‌رفتند و پس از خوراندن معجون بیهوشی، نقشه سرقت هایشان را اجرا می‌کردند.

زن نقاش،مادر و دختر شیاد را به دام انداخت

سلامت نیوز: ترسیم چهره مادر و دختر شیاد، از سوی زن نقاش منجر به دستگیری این دو زن سابقه دار شد که به بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم، به خانه دختران و زنان جوان می‌رفتند و پس از خوراندن معجون بیهوشی، نقشه سرقت هایشان را اجرا می‌کردند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران، راز تبهکاری‌های این مادر و دختر با شکایت دختر جوانی به پلیس فاش شد که از سرقت طلاهایش به دست یک زن رمال خبر می‌داد. وی گفت: در صفحه اینستاگرامم با دختر جوانی به‌نام فیروزه آشنا شدم. خیلی زود او اعتمادم را جلب کرد و من هم از مشکلات زندگی‌ام برایش گفتم. زمانی که فیروزه متوجه شد مجرد هستم علت این موضوع را پرسید و من برایش تعریف کردم که هر کسی به خواستگاری‌ام می‌آید مدتی بعد پشیمان می‌شود. وقتی این ماجرا را شنید گفت تو را طلسم کرده‌اند. خانمی را می‌شناسم که بخت گشایی می‌کند، اسمش بهجت است.


سرقت با بی‌هوشی
دختر جوان گفت: روز حادثه با بهجت قرار گذاشتم و او گفت چون در خانه ات طلسم و جادو انداخته‌اند باید به خانه ات بیایم و آنها را باطل کنم. من هم که باور کرده بودم، بهجت را به خانه‌ام دعوت کردم و فیروزه هم آن روز آمد. زن رمال گفت باید هر چه طلا ‌داری بیاوری تا طلسم را باطل کنم. طلاها را آوردم و او شروع به خواندن ورد و بیان کلمات عجیب و غریب کرد. بعد هم معجونی به من داد و گفت این طلسم را باطل و بختت را باز می‌کند باید تا آخر بخوری. اما وقتی لیوان معجون را سر کشیدم از هوش رفتم. نمی‌دانم چقدر طول کشید تا بیدار شدم اما فقط خانواده‌ام را بالای سرم دیدم و بعد هم متوجه شدم حدود یک کیلو طلا و چندین سکه و ساعت گرانقیمتم از سوی آن دو زن شیاد سرقت شده است.با شکایت دختر جوان، تحقیقات به دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت آغاز شد. .در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از زن و دختری شکایت کرد که قصد سرقت طلاهایش را داشتند.زن جوان در تحقیقات گفت: من با خانواده همسرم اختلاف و مشکل داشتم. در اینستاگرام با فیروزه آشنا شدم و او گفت مرا طلسم کرده‌اند و زنی را می‌شناسد که در کار شکستن طلسم خیلی حرفه‌ای و استاد است. درنهایت هم روز حادثه فیروزه به همراه زن فالگیر به خانه‌ام آمدند.


او ادامه داد: زن فالگیر از من خواست طلاهایم را بیاورم و معجونی داد که آن را بخورم. در حال خوردن معجون بودم که به آنها شک کردم و با خودم گفتم نکند آنها نقشه سرقت طلاهایم را دارند و می‌خواهند مرا بیهوش کنند. همین موضوع باعث شد که از خوردن مابقی معجون خودداری کنم. با این حال دچار حالت تهوع و سرگیجه شده بودم در همان حالت با آنها درگیر شدم و در این درگیری ماسک روی صورت هر دوی آنها افتاد و آنها قبل از آنکه بتوانند طلاهایم را سرقت کنند از خانه‌ام فرار کردند.


نقاشی چهره مادر و دختر
شاکی در ادامه گفت: من نقاش هستم و می‌توانم تصویر آنها را بکشم. با تصویردقیقی که زن جوان از متهمان ترسیم کرد، تیم تحقیق به‌سراغ آلبوم متهمان سابقه دار اداره آگاهی رفتند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که فیروزه و زن رمال مادر و دختر هستند و آخرین بار به اتهام جیب بری بازداشت شده‌اند.


با شناسایی هویت متهمان، محل تردد آنها شناسایی شد و مأموران موفق به بازداشت مادر و دختر شدند. در تحقیقات اولیه آنها به سرقت از 4 زن و دختر به بهانه بخت گشایی و شکستن طلسم اعتراف کرده و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی آنها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha