دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 308488

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

در کدام استان‌ها برف می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری، خوزستان، ایلام، لرستان، شمال استان‌های بوشهر و جزایر شمالی خلیج فارس، جنوب اصفهان و یزد کرمانشاه، همدان، استان مرکزی، خراسان رضوی و شمال کرمان بارش داریم که در مناطق سردسیر بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.


رفیعی ادامه داد: شدت بارش‌ها برای امروز مربوط می‌شود به چهارمحال بختیاری و همینطور شرق استان خوزستان که از ظهر امروز هم برای استان‌های ساحلی خزر ضمن اینکه کاهش دما را داریم بارش‌ها در این مناطق شروع می‌شود. استان‌های گیلان، غرب مازندران و همینطور اردبیل و نیمه شرقی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی هم بارش خواهند داشت.


این کارشناس هواشناسی مطرح کرد: فردا ادامه بارش‌ها در همین مناطق ادامه پیدا می‌کند. خراسان شمالی و خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی استان‌هایی مثل همدان و استان مرکزی و لرستان و اصفهان بارش‌ها بصورت پراکنده انتظار می‌رود داشته باشند. روز چهارشنبه بارش‌ها محدود می‌شود به ارتفاعات مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور که این بارش‌ها هم بشکل پراکنده خواهد بود.


وی گفت: روز پنجشنبه ورود سامانه بارشی را داریم که فعالیت آن در مناطق غرب، جنوب غرب و همینطور استان‌های ساحلی خزر قرار گرفت. هوای امروز تهران هم آسمان صاف و تا قسمتی ابری است و در بعضی از ساعات همراه با غبار محلی را داریم و حدااکثر دما ۱۴ درجه سانتی گراد، و حداقل دما هم ۶ درجه به زیر صفر خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha