پسر جوان که در درگیری با دوستش به خاطر بازی پاسور وی را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد.

کشتن یک پسر در تهران به خاطر تقلب در بازی پاسور

سلامت نیوز:  پسر جوان که در درگیری با دوستش به خاطر بازی پاسور وی را کشته بود پای میز محاکمه ایستاد و ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رکنا، نیمه شب 17تیرماه سال 99 جسد نیمه جان پسر جوانی به نام یاور به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل شد .

یاور چاقو خورده و وضعیت وخیمی داشت که تحت عمل جراحی قرار گرفت .اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه ماند و یاور روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

دوست یاور که وی را به بیمارستان رسانده بود پسر ۲۱ ساله ای به نام عبدل را عامل جنایت معرفی کرد .به این ترتیب چند نفر از دوستان یاور ردیابی و بازداشت شدند و روشن شد یاور در بزم شبانه قربانی جنایت شده است.

یک روز از این ماجرا گذشته بود که پلیس رد عبدل را یافت و وی را بازداشت کرد. پسر جوان به درگیری خونین به خاطر بازی پاسور اعتراف کرد و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس عبدل روبروی قضات ایستاد و گفت: آن شب در خانه یکی از دوستان میهمان بودیم. ما مشغول بازی پاسور شدیم اما چون یاور تقلب کرده بود سر بازی با او درگیر شدم. درگیری میان ما بالا گرفت من که در یک لحظه کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقوی میوه خوری به یاور حمله کردم و چند ضربه به او زدم .وقتی یاور خونین روی زمین افتاد ترسیدم و فرار کردم. اما من از دوستانم خواستم تا یاور را با ماشین خودش به بیمارستان برسانند.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت :باور کنید من خصومت قبلی با یاور نداشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. نمی دانم چطور شد که کنترل اعصابم را از دست دادم و به سمت او حمله ور شدم اما هرگز فکر نمی‌کردم او با ضربه کارد میوه خوری کشته شود .

پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha