یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت تاکید کرد که باید اقدام سریعی برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور جدید ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا صورت گیرد.

اقدامات فوری برای خرید واکسن کرونا صورت گیرد

سلامت نیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت تاکید کرد که باید اقدام سریعی برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور جدید ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا صورت گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا متن نامه جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر نمکی با سلام و احترام؛

ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند حضرتعالی و کادر بهداشتی و درمانی کشور در راه حفظ سلامت مردم باستحضار حضرتعالی می‌رساند آمار روبه رشد آلودگی افراد به کرونای جهش یافته انگلیسی و نیز تجربه تلخ سال گذشته در عدم قرنطینه استان‌ها، شهرها و مناطق آلوده و روند بسیار نامناسب واکسیناسیون و خرید واکسن که قابل قیاس با حتی فقیرترین کشورهای جهان نیز نیست باعث شرمندگی همه مسئولان است و بدون شک برای حضرتعالی و هر ایرانی غیرتمندی چه مسئول و چه غیر مسئول قابل پذیرش و قابل درک نیست.

همه ما وظیفه داریم از جان، مال و ناموس ملت دفاع کنیم و به هر نحو ممکن و با هر مبلغ مالی لازم برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور جدید ابتلا به میروس جهش یافته کرونا، اقدام عاجل و لازم را بعمل آوریم.

به عنوان نماینده ملت ایران و عضوی از قوه مقننه از حضرتعالی درخواست دارم گزارش دقیق از واکسیناسیون، خرید واکسن، روند ادامه این کار و برنامه دقیق حفاظت از جان مردم را جهت اطلاع و استحضار مردم عزیز اعلام کنید.

بدیهی است در صورت تداوم این روند نامناسب واکسیناسیون، در دفاع از حقوق مردم و حفظ سلامت آنها تعارف نداشته و اگر لازم باشد از اختیارات خود به عنوان نماینده مردم بهره‌گیری کرده و استیضاح رئیس جمهور و حضرتعالی را پیگیری خواهیم نمود از خداوند متعال توفیقات حضرتعالی و همکاران شما را از خداوند متعال مسالت دارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha