در این مقاله به معرفی رژیم آنلاین آردایت (Rdiet) می پردازیم و متوجه می شویم که خصوصیات منحصر بفرد آن چیست؟ اگر از رژیم های غذایی غیر اصولی خسته شده اید و یا از مراکز نامعتبر یا رژیم های تجاری ناامید شده اید، مطمئناً این مقاله برای شما مفید خواهد بود. در انتها نیز یک کد تخفیف ویژه مختص شما خوانندگان این سایت به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

از رژیم های غذایی غیر اصولی خسته شده اید؟ کد تخفیف ویژه رژیم تخصصی

سلامت نیوز:در این مقاله به معرفی رژیم آنلاین آردایت (Rdiet) می پردازیم و متوجه می شویم که خصوصیات منحصر بفرد آن چیست؟

اگر از رژیم های غذایی غیر اصولی خسته شده اید و یا از مراکز نامعتبر یا رژیم های تجاری ناامید شده اید، مطمئناً این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

در انتها نیز یک کد تخفیف ویژه مختص شما خوانندگان این سایت به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

رژیم آنلاین آردایت چیست؟ 

آردایت یک سایت علمی در زمینه تغذیه است که در آن رژیم های غذایی و درمانی تخصصی مثلاً رژیم کتوژنیک، گیاهخواری، بدون گلوتن، DASH، مدیترانه ای و … و در تمام بیماری‌های مرتبط با تغذیه توسط دکتر روشن ضمیر متخصص تغذیه ارائه می شود.

 

خصوصیات این رژیم چیست؟

 

از خصوصیات بارز این  که در کمتر رژیم غیرحضوری دیده می شود، این است که افراد مستقیماً می توانند با متخصص تغذیه در ارتباط باشند.

در طول رژیم، طبیعی است که سوالات یا مشکلاتی پیش آید. متأسفانه بسیار شاهد بوده ایم، افرادی که جهت دریافت رژیم غذایی چه بصورت حضوری و چه غیرحضوری به متخصصان تغذیه مراجعه می کنند، در طول رژیم، بدلیل عدم حمایت و یا پشتیبانی از سوی افراد غیر متخصص رژیم را رها کرده و یا دچار مشکلاتی شده اند.

در اینجاست که در رژیم آردایت افراد می توانند تمام موارد از جمله سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند و راهکارهای درست و علمی مستقیماً از متخصص تغذیه یعنی دکتر روشن ضمیر بگیرند.

رژیم ها نرم افزاری نیستند 

در این رژیم تضمین داده می شود رژیم توسط هیچ اپراتوار یا فرد غیر متخصصی و یا بصورت نرم افزاری تهیه نمی شوند. با توجه به حساسیت دکتر روشن ضمیر به این امر، حتی سوالات افراد نیز در طول رژیم خودشان جواب می دهند چه رسد به تهیه خود رژیم که توسط ایشان تهیه می شود.

مقادیر غذاها مشخص است 

در اغلب رژیم ها فقط مقادیر بر اساس ظاهر گفته می شود مثلاً عنوان می شود یک قوطی کبریت پنیر، در صورتیکه بسیاری از افراد مایلند مقادیر دقیق را بدانند.

یکی از خصوصیات خوب این رژیم، این است که مقدار غذاها هم بر اساس ظاهر به عنوان مثال کف دست، لیوان، عدد و… آورده شده و هم بر اساس وزن خام و هم وزن پخته، تا افراد بتوانند رژیم خود را بر اساس هر کدام از این مقادیر که مایل بودند، داشته باشند.

رژیم ها علمی هستند 

رژیم ها بر اساس علم روز هستند یعنی چیزی که در تمام دنیا و توسط دانشمندان پذیرفته شده است. در این رژیم از ادعاهای دروغین پرهیز شده است و تمام رژیم ها بر اساس مقالات و کنب معتبر علمی هستند.

رژیم ها تخصصی هستند

به این معنی که فقط یک نوع رژیم ارائه نمی شود. طبیعتاً با توجه به تخصص دکتر روشن ضمیر یعنی دارا بودن دکترای تغذیه و رژیم درمانی بالینی، که بالاترین مدرک علمی در تغذیه است، امکان تجویز تمام رژیم‌ها از گیاه‌خواری تا کتوژنیک و فستینگ، از دیابتی تا کلیوی، از بارداری تا ورزشکاری وجود دارد.

سایت آردایت یک سایت علمی است 

در کلیه شرایط مرتبط با تغذیه مقالات متعدد علمی در سایت آر دایت موجود است و روزانه مطالب جدید منتشر می شود.  به عنوان مثال در خصوص رژیم کتوژنیک بیش از ۲۵ مقاله منحصر به فرد موجود است از جمله مقاله زیر:

رژیم کتوژنیک جهت لاغری

کد تخفیف ویژه ۳۵ درصدی برنامه رژیم غذایی

از اینکه تا اینجای مقاله با ما بودید از شما تشکر می کنیم. در حقیقت ما نزدیک ۱۵ خصوصیت منحصر بفرد در رژیم آنلاین آردایت دیده ایم که ذکر تمام اینها در اینجا مقدور نبود.

لذا در صورتی که تمایل به داشتن اطلاعاتی بیشتر داشتید پیشنهاد می کنیم به این سایت سر بزنید.

ما برای شما یک کد تخفیف ۳۵ درصدی نیز درنظر گرفته ایم که اگر قصد دریافت رژیم غذایی داشتید، این فرصت بی نظیر را از دست ندهید.

کد تخفیف ۳۵ درصدی برنامه رژیم غذایی در سایت رژیم آنلاین آردایت، عبارت زیر است که در زمان تکمیل فرم پرداخت می توانید وارد کنید:

salamatnews35

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha