یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

تداوم بارش باران تا آخر هفته/ احتمال وزش باد شدید در تهران

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بیشتر مناطق کشور به ویژه نیمه غربی آن بارندگی پیش‌بینی می‌شود و شدت بارش‌ها از امروز صبح تا صبح فردا در جنوب لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی و شمال کهگیلویه و بویر احمد است که رگبار باران، رعد وبرق و در مناطق مستعد تگرگ و همچنین وزش‌های باد‌های شدید و موقتی را به همراه دارد.


وی ضمن اشاره به اینکه این بارش‌ها منجر به جاری شدن آب در مسیل‌ها، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، اّب گرفتگی معابر، برخورد صاعقه، آسیب به سازه‌های موقت و لغزندگی جاده‌ها در این مناطق می‌شوند، توضیح داد: این بارش‌ها تقریبا تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارند.


این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس، اصفهان، گلستان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال آذربایجان شرقی و شمال اردبیل بارندگی پیش‌بینی می‌شود.


گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز نیمه ابری است و در برخی ساعات ابری می‌شود و برای آن رگبار، رعد‌وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌گردد.


وی با بیان اینکه احتمالا امشب در بخش‌های غربی و جنوبی استان تهران وزش باد‌های نسبتا شدید رخ می‌دهد، ادامه داد: بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha