رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتفاد از محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، بیان کرد: اینها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ وتمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

هر موج کرونا ۲ ماه طول می‌کشد/ محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، اصلا محدودیت نیست/ همه جا باز و شلوغ است

سلامت نیوز: رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با انتفاد از محدودیت‌های کرونایی اعمال شده، بیان کرد: اینها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ وتمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت مراجعه‌های مبتلایان کرونا به بیمارستان بیان کرد: وقتی آمار مبتلا و فوتی‌ها افزایش پیدا کرده است، این بر ورودی بیماران به بیمارستان هم اثر می‌گذارد.

وی ادامه داد: همه چیز بر افزایش این مراجعه‌ها اثر دارد، وقتی رستوران‌ها باز است، تردد برای سفرها باز است، مردم هم مبتلا می‌شوند.

طبرسی در مورد وضعیت تخت‌های بیمارستان، افزود: تخت‌های بیمارستان پر است، یک سری بیمارستان برای مراجعه‌های کرونایی اضافه می‌شوند، ولی به هر حال تخت کم است و این را خود وزارت بهداشت هم اعلام کرده است.

وی ادامه داد: نسبت به قبل از عید، تعداد مراجعه‌های کرونایی ما بالای ۵ برابر شده است که در بین اینها همه گروه سنی از بچه تا بزرگسال وجود دارد.

طبرسی با اشاره به پیش‌بینی‌ مدت زمان موج جدید کرونا گفت: تا الان متوجه شدیم که هر موج حدود دو ماه طول می‌کشد، حال اگر بتوانیم یک مقدار محدودیت ایجاد کنیم تا فشار موج گرفته و پیکش کم‌تر شود، کمک کننده خواهد بود، اما اگر همینطوری پیش رود ما در دو ماه یا سه ماه با همین فشار باید جلو برویم.

وی با انتفاد از محدودیت‌های اعمال شده، بیان کرد: اینها که اصلا محدودیتی نبوده است، همه چیز بدتر شده و خیابان‌ها شلوغ وتمام پارک‌ها همه باز است، در واقع همه جا باز است و محدودیتی نداریم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، در مورد واکسیناسیون کادر درمان افزود: واکسیناسیون کادر درمان این هفته یا هفته‌ی بعد تمام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha