دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 310471

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۳۰ فروردین) به بیش از ۱۴۲ میلیون و ۱۵ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۳۲ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۲ میلیون و ۴۰۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

سلامت نیوز:تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۳۰ فروردین) به بیش از ۱۴۲ میلیون و ۱۵ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۳۲ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۲ میلیون و ۴۰۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.

 

منبع داده‌ها: worldometers

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha