سلامت نیوز : سرپرست اداره كل آموزش مداوم جامعه پزشكی گفت: دوره‌های بازآموزی پزشكان از طریق شبكه خبر سیما احتمالاً از روز پزشك آغاز می‌شود.

احمد عامری در گفت‌وگو با فارس در مورد نحوه بازآموزی پزشكان عمومی سراسر كشور از طریق تلویزیون اظهار داشت: برای نخستین بار بنا داریم تا از طریق شبكه خبر دوره بازآموزی پزشكان عمومی سراسر كشور را آغاز كنیم كه از این طریق پزشكان به ازای هر ساعت آموزش می‌توانند یك امتیاز كسب كنند.

وی در مورد نحوه برگزاری آموزش و تاریخ شروع آن گفت: بنا داریم تا در هفته 2 مرتبه به طور مداوم و بسته به شرایط زمانی شبكه خبر این آموزش‌ها را برگزار كنیم و اگر شرایط آماده شود به احتمال 80 درصد امیدواریم پخش این دوره را همزمان بار روز پزشك آغاز كنیم.

سرپرست اداره كل آموزش مداوم جامعه پزشكی در مورد اینكه حضور پزشكان در این دوره‌ها چگونه كنترل می‌شوند افزود: پزشكان تا قبل از لحظه پخش برنامه می‌توانند از طریق سامانه یكپارچه آموزش مداوم ثبت نام می‌كنند و پس از پایان برنامه هم پزشكان تا یك هفته فرصت دارند به سؤالاتی كه به پست الكترونیك آنها ارسال می‌شود پاسخ دهند.

عامری در پاسخ به اینكه این روش چه مزیتی نسبت به برگزاری همایش‌های بازآموزی دارد گفت: به نظر می‌رسد این طرح موفق‌تر باشد چرا كه فرد در منزل خود در آرامش كامل می‌تواند از مطالب استفاده كند در عین حال هزینه‌ای پرداخت نمی‌كند و طبق بررسی‌های تئوری ما فكر می‌كنیم با این دوره‌ها موفق باشیم البته تا برنامه پخش و اجرا نشود نمی‌توان قضاوت كرد چرا كه بازخورد آن بعد از مدتی مشخص می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha