سلامت نیوز :مدیرکل امور پروانه های سازمان نظام پزشکی از راه اندازی و آغاز به کار سامانه تمدید غیر حضوری پروانه مطب اعضای جامعه پزشکی تهران به منظوررفاه حال آنان و پرهیز از مراجعه حضوری متقاضیان خبرداد.
به گزارش سلامت نیوز ،داریوش طاهرخانی ضمن بیان این که اعضای جامعه پزشکی در تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق اینترنت وارد سایت سازمان نظام پزشکی به نشانیwww.irimc.org وwww.irimc.netشده و در خواست تمدید پروانه مطب خود را ارائه کنند.

وی افزود: پزشکانی که پیش از این در خواست خود را ارائه کرده می توانند از طریق سامانه تمدید غیر حضوری پروانه مطب در جریان روند تمدید پروانه و یا نواقص و مدارک مورد نیاز پرونده خود قرار گیرند.

عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور ادامه داد: حداکثر یک هفته پس ارائه در خواست به صورت غیر حضوری همکاران عضو نظام پزشکی می توانند با مراجعه به اداره کل امور پروانه های سازمان نظام پزشکی و تحویل مدارک کورد نیاز پروانه خود را در یافت کنند .

وی با بیان این که به زودی علاوه بر تمدی پروانه مطب ،تمدید مجوز دفاتر کار اعضای پروانه دارسازمان نیز از طریق سامانه اینترنتی امکان پذیر می شود گفت: فعالیت این سامانه به زودی علاوه بر تهران در سایر استان ها و شهر ستان های کشور گسترش می یابد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha