سلامت نیوز :معاون دارو سازمان غذا و دارو گفت: افراد دیگر با ما دشمن نیستند بلكه خلاء‌هایی در كار ما وجود دارد كه باید آنان را پركنیم تا بتوانیم به حقوق خود دست یابیم.

به گزارش ایسنا، دكتر محمدرضا شانه‌ساز در همایش داروسازان افزود: فعالیتهای داروسازان مورد توجه دنیا، مسئولان و مردم است. در این شرایط لازم است داروسازان به توانمندیهای خود توجه كنند و عملكرد بهتری داشته باشند تا بتوانند به حقوق خود دست یابند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار كرد: داروسازی ایران چه در زمینه‌های مختلف مانند تولید دارو در منطقه در مقام اول قرار دارد و بالاترین میزان تولید داروهای داخلی را داریم و اولین كشور در منطقه در زمینه تولید داروهای هایتك هستیم.

وی با اشاره به وضعیت علمی داروسازان گفت: از 100 استاد برتر داروسازی دنیا 4 استاد ایرانی هستند.

شانه‌ساز با بیان اینكه هیچ كس نمی‌تواند داروسازان را نادیده بگیرد، گفت: در این شرایط باید توانایی لازم را برای احقاق حق خود داشته باشیم و انجمن‌های صنفی و علمی در این زمینه می‌توانند فعالیت كنند.

شانه‌ساز در پایان گفت: پس از تشكیل سازمان غذا و دارو تصمیم گرفته شده است كه كارهای علمی به انجمن‌های علمی و امور صنفی به انجمن‌های صنفی داروسازی واگذار شود واین مورد را با جدیت پیگیری می‌كنیم. با این وجود چندان در احقاق حقوق قانون خود موفق نیستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha