عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش قیمت دارو‌ها در حال حاضر به شکلی بیش از پیش باعث افزایش میزان پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی مردم می‌شود در حالی که باید تمهیداتی برای جلوگیری ازافزایش قیمت دارو پیش‌بینی شود.

سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش قیمت دارو‌ها در حال حاضر به شکلی بیش از پیش باعث افزایش میزان پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی مردم می‌شود در حالی که باید تمهیداتی برای جلوگیری ازافزایش قیمت دارو پیش‌بینی شود.

بشیر خالقی در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: بالا رفتن نرخ ارز از دلایل افزایش ۱۰ تا ۳۰درصدی میزان قیمت دارو‌های پرفروشی همچون آنتی‌بیوتیک‌ها، آمپول‌ها و سرم‌های تزریقی، شربت‌های سینه و دارو‌های سرماخوردگی شده است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، ادامه داد: افزایش قیمت دارو‌ها در حال حاضر به شکلی بیش از پیش باعث افزایش میزان پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی مردم می‌شود در حالی که باید تمهیداتی برای جلوگیری ازافزایش قیمت دارو پیش‌بینی شود.

وی تصریح کرد: افزایش میزان قیمت دارو‌های مصرفی مردم در داروخانه‌های کشور در حالی است که بارها مسئولان وزارت بهداشت نسبت به عدم افزایش قیمت دارو‌ها به دلیل اجرای هدفمندی یارانه‌ها هشدار داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha