زنان معمولاً انواع ویتامین ها و مواد معدنی خاص و در عین حال حیاتی مانند ویتامین D و کلسیم را از دست می دهند. در حالی که افزایش مصرف برخی مواد غذایی ممکن است به این امر کمک کند، مولتی ویتامین ها راه دیگری برای اطمینان از دریافت مواد مغذی مناسب هستند. مولتی ویتامین های زیادی از انواع برندها در بازار وجود دارند که از همه آن ها به عنوان بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها یاد می کنند. آنچه مهم است انتخاب گزینه مناسب است.

بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها از بهترین برندها

یافتن بهترین مولتی ویتامین بانوان می تواند دلهره آور باشد، به خصوص با توجه به عوامل متعددی که دخیل هستند. مشاوره با پزشک همیشه یک انتخاب هوشمندانه است، چرا که فقط یک پزشک می تواند به شما بگوید که آیا کمبود ویتامین دارید یا خیر. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که نیاز به مصرف مولتی ویتامین ها جهت جبران کمبود مواد مغذی دارید، با ما همراه باشید تا بهترین مولتی ویتامین های بانوان و خواص آنها را بشناسید.

خواص قرص مولتی ویتامین برای بانوان

ویتامین ها ترکیباتی ضروری برای بدن انسان ها به شمار می آیند. بدن، این ویتامین ها را از طرق متفاوت جذب می کند. یکی از آن ها مصرف مواد غذایی است که حاوی این ویتامین ها هستند. اما بسیاری ترجیح می دهند در کنار مصرف این مواد غذایی انواع این ویتامین ها را نیز به شکل قرص مصرف کنند.

زنان به خصوص در دوران بارداری و شیردهی و در کل در تمام سال های عمر خود باید توجه ویژه ای به مصرف این ترکیبات داشته باشند. مولتی ویتامین ها به شکل های متفاوت در بازار به فروش می رسند. رایج ترین آن ها عبارتند از قرص، کپسول، آدامس های جویدنی، شربت و پودر. اگر چه بسیاری از این ویتامین ها بدون نسخه به فروش می رسند، اما باید در نظر داشته باشید که هر نوع مولتی ویتامین را باید با مشورت پزشک خود مصرف کنید.

خواص ویتامین ها به نوع ویتامینی که مصرف می کنید، بستگی دارد. برای مثال ویتامین A در بهبود ایمنی بدن، سلامت چشم و پوست و ارتقاء خلق و خو نقش موثری ایفا می کند.

ویتامین B برای بهبود عملکرد سیستم عصبی ضروری به شمار می آید و کمبود آن در سنین پیری، می تواند منجر به آلزایمر، حواس‌پرتی، لرزش دست و … شود.

ویتامین C که باید به شکل روزانه وارد بدن شود، خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و برای جلوگیری از بیماری هایی مانند بیماری ‌های چشمی، بیماری‌ های ویروسی، پیری پوست و آسیب ‌های پوستی مفید می باشد.

ویتامین D نقش مهمی در استحکام استخوان ها ایفا می کند. این ویتامین علاوه بر این که در مواد غذایی وجود دارد، از طریق نور آفتاب نیز می تواند در بدن تامین شود.

ویتامین E برای سلامتی و شادابی پوست بسیار مهم است و مصرف آن برای خانم هایی که دوران بارداری خود را می گذرانند، بسیار توصیه می شود. البته باید تحت نظر پزشک مصرف شود.

شما می توانید بهترین مولتی ویتامین های بانوان را با بهترین کیفیت، از داروخانه آنلاین داروهوم تهیه نمایید.

قرص اپتی وومن گلدن لایف

یکی از بهترین مولتی ویتامین ها برای خانم ها، اپتی وومن گلدن لایف است که حاوی تعداد زیادی ویتامین و مینرال مورد نیاز خانم ها است که می توانند آن را به شکل روزانه مصرف کنند. این ویتامین می تواند جایگزین خوبی برای ویتامین هایی باشد که به دلایل متفاوت به بدن شما وارد نمی شوند.

خواص اپتی وومن

  • پیشگیری از کم خونی
  • افزایش انرژی، پشتیبانی از متابولیسم و عملکرد تیروئید
  • کاهش سطح استرس و کاهش علائم پیش از قاعدگی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • حفظ سلامت پوست، استخوان، مو و ناخن
  • تامین آنتی اکسیدان ها برای محافظت از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و کمک به سم زدایی کبد

بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها از بهترین برندها

کپسول ول وومن اورجینال ویتابیوتیکس

مکمل ول وومن نیز به شکل تخصصی برای خانم ها ساخته شده است. چندین ویتامین، مواد معدنی و انواع روغن های گیاهی در آن یافت می شوند که در نهایت به سلامتی خانم ها می انجامد.

فواید ول وومن

  • کاهش عوارض پیش از قاعدگی
  • رفع ضعف و خستگی مفرد
  • تنظیم فعالیت هورمونی
  • بهبود عملکرد سیستم عصبی
  • تقویت سیستم ایمنی

بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها از بهترین برندها

قرص اکتی وومن لیبرتی سوئیس

یکی از بهترین مولتی ویتامین های بانوان، اکتی وومن است که خانم ها می توانند آن را به طور روزانه مصرف کنند. اکتی وومن به خاطر ۳۱ ماده ای که در آن قرار داده شده است، یک مولتی ویتامین بسیار مفید برای خانم ها به شمار می آید.

خواص اکتی وومن

  • افزایش توان فیزیکی بدن و رفع خستگی
  • حفظ سلامتی و جوانی پوست، مو و ناخن ها
  • افزایش چربی سوزی و کمک به حفظ تناسب اندام
  • افزایش عملکرد مغز و اکسیدان های قوی برای بهبودی بخشیدن به سیستم ایمنی بدن
  • بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از ابتلا به آلزایمر

بهترین مولتی ویتامین برای خانم ها از بهترین برندها

بهترین مولتی ویتامین برای خانم های بالای 50 سال

بعد از 50 سالگی بدن زنان شروع به افت می کند و بدن دیگر شادابی زمان گذشته را نخواهد داشت. بنابراین نیاز است که برای مقابله با ضعف هایی که در آینده انتظار زنان را می کشد، انواع مولتی ویتامین ها روزانه طبق نظر پزشک مصرف شوند.

انواع ویتامین هایی که خانم ها باید بعد از چهل سالگی مصرف کنند، عبارتند از ویتامین دی، ب ۱۲، کلسیم، منیزیم، پتاسیم، امگا ۳ و ... که بیشتر آن ها در قالب ترکیب در مولتی ویتامین هایی که معرفی کردیم، وجود دارند.

خرید مولتی ویتامین بانوان از داروخانه آنلاین داروهوم

شما می توانید بهترین مولتی ویتامین های بانوان را از داروخانه آنلاین داروهوم به صورت آنلاین تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی، بهمن ماه 1399 فعالیت خود را در زمینه اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود. داروهوم به شما کمک می کند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید، لذت خرید اینترنتی را تجربه نمایید. کافی است به آدرس https://daroohome.com مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha