این روزها استفاده از دستشویی فرنگی به یک امر ضروری در منازل تبدیل شده است. باتوجه‌به اینکه بیشتر افراد در سنین مختلف از مشکلات کمر درد، زانو درد و مشکلاتی از این قبیل رنج می‌برند، می‌توان اهمیت استفاده از توالت فرنگی را درک کرد. قطعا وقتی به خرید دستشویی فرنگی فکر می‌کنید، از اهمیت و مزایای استفاده از آن آگاه هستید.

قبل از خرید توالت فرنگی این مقاله را بخوانید

مسئله اینجا است که خرید دستشویی فرنگی نیز نیازمند توجه به نکات خاصی است که لازم است بدانید. به‌همین‌خاطر توصیه می‌شود قبل از خرید توالت فرنگی این مقاله را مطالعه کنید تا در تهیه این تجهیز به انتخاب درستی برسید. در نهایت نیز شما را با فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان آشنا می‌سازیم.

توالت فرنگی

حتما می‌دانید که دستشویی فرنگی انواع مختلفی دارد؛ بنابراین اولین فاکتور در تهیه آن توجه به نوع توالت است. قبل از هر چیزی باید شرایط استفاده از این تجهیز را در نظر بگیرید. باتوجه‌به اینکه امروزه بیشتر افراد در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند یا فضای توالت‌های ایرانی به اندازه‌ای نیست که بتوان به نصب توالت فرنگی فکر کرد، باید گزینه‌هایی از جمله دستشویی فرنگی تاشو را بررسی نمود.

گاهی تنها پرداخت هزینه بیشتر برای تهیه یک محصول باکیفیت ملاک نیست؛ این‌گونه است که این روزها استفاده از توالت‌های فرنگی سرامیکی در منازل کمتر دیده می‌شود و توالت‌های فرنگی تاشو با طراحی مدرن و قیمت بسیار ارزان‌تر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در واقع افراد به نوع کاربری محصول و استفاده بهینه از آن توجه بیشتری نشان می‌دهند. در این راستا فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان انواع مختلفی از توالت‌های فرنگی مبله را با کیفیت عالی عرضه می‌کند. آنچه در استفاده از این نوع توالت‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، نصب آسان و بدون درد سر آن‌هاست.

قبل از خرید توالت فرنگی این مقاله را بخوانید


انواع توالت فرنگی مبله

این نوع دستشویی فرنگی همان‌طورکه از نام آن مشخص است ظاهری شبیه به مبل دارد. به‌این‌صورت که دو دسته در دو طرف توالت تعبیه شده که افراد به‌خصوص سالمندان می‌توانند برای نشستن و برخاستن از آن کمک بگیرند. این نوع از دستشویی فرنگی با متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود. بارزترین ویژگی این محصول قابلیت تاشو بودن آن است؛ به‌همین‌خاطر بیشتر تحت عنوان توالت فرنگی تاشو شناخته می‌شود.

کاربران می‌توانند به‌راحتی این تجهیز را همراه خود به مسافرت یا هر جایی مانند محل کار برده و استفاده کنند. علاوه بر جابه‌جایی آسان، این محصول در برابر فشار و تحمل وزن نیز مقاومت بسیار زیادی دارد. در نهایت شما می‌توانید ضمن اطمینان در استفاده از این تجهیز بهداشتی به‌راحتی آن را جمع کرده و فضای توالت ایرانی را نیز اشغال نمی‌کنید. در مورد بهداشت استفاده از این نوع دستشویی و احکام شرعی آن نیز باید بدانید که به یک قیف مجهز است و به راحتی روی توالت ایرانی قرار می‌گیرد؛ بنابراین از این جهت نیز بهینه شده است. این نوع از توالت‌های فرنگی در فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان دارای ظاهر شیک و مدرنی هستند.

جالب است بدانید نوع خاصی از توالت فرنگی تاشو در این فروشگاه وجود دارد که به توالت هنگ وال یا دستشویی فرنگی دیواری معروف است. این محصول باعنوان توالت فرنگی آسانا شناخته می‌شود. هرچند این نوع دستشویی فرنگی نیز تاشو است اما از آنجا که روی دیوار نصب می‌شود، دیگر قابلیت جابه‌جایی ندارد. این نوع دستشویی فرنگی نیز مزایای خاص خود را دارد. به‌عنوان‌مثال: ارتفاع نصب آن سلیقه‌ای است و شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز کاربر آن را در ارتفاع مشخص نصب کنید.

در نظر داشته باشید توالت‌های فرنگی دیواری تنها در صورتی روی دیوار نصب می‌شوند که استحکام دیوار به اندازه و قابل تأیید باشد. از آنجا که این توالت از زمین فاصله دارد، به‌راحتی می‌توانید سرویس بهداشتی را نظافت کنید. فضای زیادی نیز توسط این نوع توالت اشغال نمی‌شود.

قبل از خرید توالت فرنگی این مقاله را بخوانید



توالت فرنگی آسانا با قیف تاشو بهترین جایگزین برای توالت‌های فرنگی دائمی است. شما می‌توانید در نهایت پس از هر بار استفاده آن را به سمت دیوارتان کنید، نصب آن نیز به سادگی انجام می‌شود. نوع دیگری از دستشویی فرنگی در فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان وجود دارد که از قابلیت تاشدن برخوردار است؛ اما به‌عنوان دستشویی فرنگی سیار شناخته می‌شود.‌ این محصول همان دستشویی فرنگی مبله است که روی توالت ایرانی قرار گرفته و قیف آن قابل تعویض است. این تجهیز به نصب شیرآلات احتیاجی ندارد و می‌توانید پس از استفاده آن را جمع کرده و در گوشه‌ای قرار دهید.

این نوع از دستشویی‌های فرنگی معمولا تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل می‌کنند. تا اینجا با ویژگی‌های کلی دستشویی فرنگی مبله یا تاشو آشنا شدید. آنچه در این بین اهمیت می‌یابد، توجه به برخی نکات در خرید آن است که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

راهنمای خرید توالت فرنگی تاشو

هرچند طراحی ارگونومیک این تجهیز امکان استفاده آسان و ایمن آن را فراهم ساخته است، اما برای اینکه یک وسیله ماندگار تهیه کنید، باید به متریال و کیفیت ساخت دستشویی فرنگی توجه کنید. اگر به‌دنبال یک دستشویی فرنگی محکم با تعادل بالا هستید، توالت فرنگی آلومینیومی در فروشگاه تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

این محصول از آلومینیوم باکیفیت با پوشش رنگ کوره‌ای تولید شده و علاوه بر استحکام بالا به‌راحتی باز و بسته می‌شود. پشتی تسمه‌ای فلزی در این محصول از افتادن بیمارانی که تعادل کافی ندارند، جلوگیری می‌کند. دستشویی فرنگی آلومینیومی علاوه بر استحکام بالا، وزن سبکی داشته و کاملا ضد زنگ است. نوع دیگری از این نوع دستشویی فرنگی وجود دارد که از جنس پلاستیک است. توالت فرنگی پلاستیکی معمولا از پلاستیک فشرده بسیار مقاوم ساخته می‌شود و استحکام بسیار بالایی دارد.

قبل از خرید توالت فرنگی این مقاله را بخوانید


این نوع دستشویی فرنگی نیز ضمن وزن سبک امکان استفاده برای افراد با وزن سنگین را فراهم ساخته است. ناگفته نماند در برخی از مدل‌های دستشویی فرنگی پلاستیکی که به مقاومت بالا نیاز دارند، از ترکیب فلز نیز در تولید دستشویی فرنگی استفاده می‌شود. استفاده از این نوع توالت برای افرادی که تنها به مدت محدودی به استفاده از آن احتیاج دارند، عاقلانه به نظر می‌رسد.

علاوه بر آن دستشویی فرنگی پلاستیکی به دلیل قیمت ارزان و کیفیت بالا بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی است که وسواس و حساسیت زیاد دارند و ترجیح می‌دهند از توالت فرنگی به صورت شخصی استفاده کنند.

جمع بندی

در راستا خرید یک دستشویی فرنگی طبی و متناسب با آناتومی بدن انسان به حفظ و تأمین سلامتی او کمک بسیاری می‌کند. هر چند استفاده از دستشویی فرنگی مزایای بسیاری دارد اما توالت‌های فرنگی دائمی نیز مشکلات خاص خود را دارند. گذشته از نصب سخت، جاگیر بودن، هزینه بالاو..، خرابی و تعمیر این توالت‌های فرنگی دائمی خود معضل جدی دیگری است.

اگر به‌دنبال خرید یک توالت فرنگی با کیفیت عالی، ایمن و ارگونومیک و البته قیمت مناسب هستید، دستشویی‌های مبله و تاشو تجهیزات پزشکی تجهیز گستران ابوریحان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha