پرستاری رشته پر طرفداری است که علاقه مندان به آن می توانند با گذراندن دوره های مختلف و خواندن کتاب های جامعی در این رشته فارغ التحصیل و وارد بازار کار شوند. کتاب هایی که در این رشته مورد مطالعه قرار می گیرد پر فروش هستند و می توانند اطلاعات خوبی را در اختیار دانشجو قرار دهند. از بهترین و پرفروش فروش ترین کتاب های پرستاری می توان به کتاب جعبه سیاه پرستاری، کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی و کتاب بانک آزمون پرستاری اشاره کرد.

بهترین و پرفروش ترین کتاب های پرستاری

چون پرستاری علم وسیعی است نیاز است که دانشجویان چنین کتاب هایی را مورد مطالعه قرار دهند و بتوانند اطلاعاتی بروز داشته باشند. هر کتاب مباحث مربوط به خود را دارد و دانشجویان باید در مقاطع مختلف تحصیلی این کتاب را مطالعه کنند. به همین دلیل کتاب هایی که در زمینه پرستاری نگارش شده اند زیاد هستند. دانشجویان پرستاری در ترم اول به دنبال کتاب های پرستاری هستند تا دانش کافی را بدست آوردند. دانشجویان می توانند از مراکز مختلف این کتاب ها را تهیه کنند.

کتاب هایی که در دسترس پرستاران قرار می گیرد از ناشران مختلف است. اساتید با توجه به نیاز دانشجویان کتاب های مناسب را به آنها معرفی می کنند. بانک کتاب علوم پزشکی مجموعه کاملی برای تهیه این کتاب ها است. برای تهیه بهترین و پر فروش ترین کتاب های پرستاری می تواند از روش های مختلف استفاده کنید. چون این کتاب ها بروز هستند می توانند دانش کافی را در اختیار پرستاران مقاطع مختلف قرار دهند. این کتب شامل فهرست دقیق هستند تا شما بتوانید به اطلاعات مد نظر دست پیدا کنید.

کتاب جعبه سیاه پرستاری

کتاب جعبه سیاه پرستاری جز کتاب های پر فروش و پر مغز بوده که اطلاعات خوبی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. تست هایی که در این کتاب درج شده کاملا تخصصی هستند و می توانند دانش افراد را در این حوزه بیشتر کنند. پاسخ نامه ای جامع و کامل به صورت تشریحی در پایان هر تست وجود دارد که می تواند به یارگیری بهتر آنها کمک کند. میزان سختی سوالات در پاسخنامه مشخص شده به همین دلیل خوانندگان کتاب با پاسخ اشتباه اعتماد به نفس خود را از دست نمی دهند چون بر این باور هستند که مطالب و آزمون های کتاب در درجه سختی بالایی قرار دارند.

در کتاب جعبه سیاه پرستاری شما شاهد فهرستی دقیق هستید که می توانید به کمک آن به بخش های مختلف کتاب دسترسی داشته باشید. این کتاب بر اساس جدیدترین نسخه بروزرسانی شده بدین ترتیب اطلاعات آن کاملا دقیق و بروز است و می تواند به دانشجویان در یادگیری بهتر رشته پرستاری کمک زیادی کند. سوالات آزمون های کارشناسی ارشد در این کتاب گنجانده شده و طراحان سعی کرده اند تا فکر کاربر را به این سوالات به چالش بکشند تا فرد مطالعات خود را بیشتر کند.

این کتاب ویژگی های خوبی دارد و توانسته نسبت به کتاب های دیگر برتری زیادی داشته باشد. مهمترین ویژگی کتاب پاسخ های تشریحی همراه با تحلیل است که به صورت موشکافانه به موضوعات مربوطه می پردازد. آزمون ها از ۲۰ سال پیش در این کتاب گنجانده شده اند و سوالات مبهم به خوبی در آن مورد نقد و بررسی قرار می گیرند. برای نگارش این کتاب از منایع بروز کمک گرفته می شود به همین دلیل تمام مطالب این کتاب جامع و کامل هستند. افرادی که این کتاب را مطالعه کرده اند در آزمون ها به رتبه بهترین دست پیدا کرده اند.

بهترین و پرفروش ترین کتاب های پرستاری

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی یک کتاب جامع و کامل بوده و به عنوان بهترین و پروفروش ترین کتاب ها در حوزه پرستاری معرفی می شود. با خواندن این کتاب داوطلبین این رشته می توانند به رازهای نهفته ای دست پیدا کنند که برای آنها جذابیت زیادی دارد. این کتاب دارای ۳ بخش کلی است که هر کدام محتواهای مربوط به خود را دارند. درسنانه، تست سنوات قبل و تشریح و تحلیل در این ۳ بخش کتاب گنجانده شده است تا بتواند اطلاعات خوب و مفیدی را در اختیار دانشجویان و همچنین داوطلبین قرار دهد.

بخش اول این کتاب مربوط به درسنامه است و در آن لغات با معنی یابی دقیق درج شده و حتی نمونه ای از سال قبل آورده شده تا کاربر بتواند به خوبی موضوع را درک کند. بخش دوم کتاب تست های انگلیسی آورده شده و تیپ شناسی در آن اهمیت زیادی دارد. نکات گرامری در بخش سوم این کتاب دیده می شود که به فهم بهتر جملات کمک زیادی می کند. ویژگی های خوبی که این کتاب دارد برتری آن را نسبت به نمونه های دیگر بیشتر کرده و باعث شده تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد و بتواند به آنها کمک کند.

داوطلبین می توانند قبل از انجام تست های کتاب ابتدا جدول لغات را مطالعه کنند تا بتوانند با اطلاعاتی دقیق تر به حل مسائل بپردازند.

بهترین و پرفروش ترین کتاب های پرستاری

کتاب بانک آزمون پرستاری

کتاب دیگری که برای داوطلبین رشته پرستاری مهم و کارآمد است کتاب بانک آزمون پرستاری لست که در آن تست های مهمی به همراه پاسخ نامه و پاسخ های تشریحی درج شده است. این یک کتاب جامع و کامل لست و برای دانشجویان پرستاری یک انتخاب عالی به شمار می رود. افرادی که قصد شرکت در کنکور وزارت بهداشت را دارند می توانند به کمک این کتاب امتیاز خوبی را کسب کنند. برای آزمون های کارشناسی ارشد و استخدامی این کتاب بهترین گزینه بوده و می تواند نیاز کاربران را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. با این کتاب شما یا سوالات مورد وجه طراحان آشنا خواهید شد.

تمام سوالات کتاب کاملا تفکیک شده هستند و دارای فهرست دقیق می باشند که در چنین شرایطی شما می توانید اطلاعات خود را قبل از آزمون بیشتر کنید. برخی فصل های کتاب سوالات بیشتر و برخی سوالات کمتری دارد. پاسخ های کتاب کاملا تحلیل شده و تشریحی هستند و می توانند به کاربر کمک کنند تا آزمون را با کسب نتیجه بالا پشت سر بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha