سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 353057

فاکتورهای زیادی در زیبایی ‌شناسی به عنوان تعیین ‌کننده زیبایی، چهره و صورت در هر بخش از بدن انسان تعیین شده است. برخورداری از پوستی زیبا و بدون داشتن چین‌ وچروک آرزوی هر فردی است که در تمام دوره های زندگی خود داشته باشد، ولی پوست و صورت انسان در برابر عوامل مختلفی با آسیب‌ مواجه خواهد شد و به مرور زیبایی دوران جوانی خود را از دست می ‌دهد. پوست صورت با روبه روشدن با مواردی چون پیری، کم‌آبی، تغذیه نامناسب و آلودگی ‌های مربوط به آب ‌و هوا به مرور شادابی و طراوت اولیه خود را از دست خواهد داد. لیفت صورت از روش های مقابله و درمان این مشکلات می باشد. عمل بوکال فت نیز در این میان به عنوان یکی از روش های محبوب در زیبایی بوده که در کلینیک گونه توسط پزشکان با تجربه اجرا می شود.

صفر تا صد عمل جراحی و لیفت صورت

لیفت صورت چه شرایطی را برای افراد داوطلب تعیین می‌کند؟

جهت داوطلب‌شدن برای عمل لیفت، می بایست شرایط زیر را داشته باشید:

  • پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست داده باشد و عضلات صورت و گردن با افتادگی مواجه شده باشد.

  • در کنار بینی و گوشه‌های دهان چروک‌های عمیقی به وجود آمده باشد.

  • در قسمت گردن و صورت چین‌ و چروک‌هایی ایجاد شده باشد

  • جوانی پوست در قسمت گردن و چانه از دست رفته باشد

  • ظاهر فرد خسته و پیر به نظر برسد

لیفت صورت چند سال دوام دارد؟

با رعایت مواردی همچون داشتن رژیم غذایی مناسب، دوری از دود سیگار و قلیان، عدم حضور در مناطقی که آب ‌و هوای آلوده دارند، دور ماندن از تابش نور مستقیم خورشید، می تواند در ماندگار بودن نتایج جراحی لیفت صورت تا ۱۰ سال و بیشتر موثر باشد. عمل لیفت فوری صورت اغلب بین ۲ تا ۴ ساعت زمان خواهد برد تا به این صورت بهبودی کامل بعد از ۱ تا ۳ هفته حاصل شود.

عمل بوکال فت مناسب چه افرادی می باشد؟

افرادی که صورت گردی داشته و یا با مشکل اضافه وزن مواجه می باشند و از فرم چاق صورت خود رضایت ندارند؛ جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه ها یکی از راه های مناسب و عالی جهت خلاص شدن از شر چربی های ناخواسته صورت خواهد بود. تخلیه چربی بوکال بهترین روش جهت رهایی از شر این چربی ها می باشد. این عمل جراحی نسبتاً سریع و ساده می باشد که با بی حسی موضعی صورت می گیرد و جای زخم خارجی نخواهد داشت.

مراقبت های بعد از تخلیه چربی بوکال فت

انجام دقیق مراقبت ها و توصیه های پزشک بعد از جراحی بوکال فت (کلینیک گونه) در کوتاه تر شدن دوره نقاهت و به حداقل رساندن خطرات و عوارضی که گاها در بعدا از عمل مواجه می شوید ، موثر خواهد بود. به طو رکلی می توان گفت انجام مراقبت های پس از این جراحی بسیار راحت و آسان می باشد که در این خصوص مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • در 3 تا 4 روز اول می بایست غذاهای آبکی ونرم میل نمایید تا از دهان و فک خود کمترین استفاده را داشته باشید.

  • حتما فضای دهان را بعد از هر وعده خوردن یا آشامیدن با سرم های مخصوص شستشو دهید.

  • با توجه به تجویز پزشک تا یک هفته پس از عمل از آنتی بیوتیک مصرف نمایید.

  • سر خود را در حالت استراحت بالا نگه دارید تا نواحی جراحی شده تا چند روز بعد از عمل که به حالت طبیعی باز گردد و کمترین فشار را به شما وارد شود.

  • تا درمان کامل محل جراحی از کشیدن سیگار خودداری نمایید.

  • با زبانتان بخیه ها ومحل زخم را لمس نکنید.

  • توصیه می شود تا یک هفته بعد از عمل، از گِن مخصوص صورت برای کاهش تورم و فشار بر روی صورت استفاده نمایید.

لیفت صورت


آیا احتمال بازگشت بوکال فت وجود دارد؟

احتمال بازگشت بوکال فت وجود ندارد، زیرا برداشتن کامل بوکال فت به وسیله جراحی یک روش دائمی محسوب می شود. توده‌های چربی بوکال وقتی برداشته می‌شوند، چربی به گونه‌ ها برگشت ندارد و گونه‌های بیمار با وجود افزایش وزن و چاقی در دیگر نواحی بدن تا ابد باریک خواهند ماند. در صورتی که تنها قسمتی از چربی بوکال را طی جراحی برداشته شود در صورت افزایش وزن چربی می‌ تواند برگشت داشته باشد.

هزینه روش های زیبایی در کلینیک گونه

کلینیک زیبایی گونه در دسته مراکز معتبر در رابطه با عمل های زیبایی شناخته می شود. این کلینیک همواره در تلاش است تا با بکار گیری و بهره مندی افرادی با تجربه و کاربلد و ارائه دادن خدماتی کاربردی به مشتریان عزیز به بهترین نحو رسیدگی کند. با استفاده از روش های مختلفی که در این کلینیک صورت می گیرد، می توانید ظاهری جوان و سالم و با طراوت کسب نمایید که شما می توانید این تغییرات را با انجام جراحی در کلینیک زیبایی انجام نمایید. به طور کلی افزایش سن منجر به کاهش حجم گونه‌ ها و نواحی میانی صورت خواهد شد که معمولا ظاهری نحیف و ناسالم را به نمایش می گذارد و منجر به آن شده تا صورت شما پیرتر از آنچه که هست به نظر برسد.

کلینک گونه

امروزه مجموعه های زیبایی در حال فعالیت هستند که در آن خدماتی همچون لیفت بانخ ، لیفت ابرو و بوکال فت و... صورت می گیرد. کلینیک گونه به عنوان یکی از مراکز معتبر می باشد که از افرادی متخصص در زمینه های زیبایی استفاده می کند و همواره در حال خدمات رسانی می باشد. شایان ذکر است با مراجه به نشانی goonehclinic.com می توانید به دیگر خدمات این مجموعه دسترسی یابید و به طور کامل برای هر خدمات با کارشناسان با تجربه این مجموعه مشاوره شوید.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha