رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس فراجا از یکطرفه بودن جاده چالوس خبر داد وگفت: هم اکنون در ۱۵ استان بارش برف و باران را شاهد هستیم.

جاده چالوس یکطرفه است/ بارش برف و باران در ۱۵ استان کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی امروز سه شنبه در نخستین روز از سال جدید به خبرنگاران گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد.

وی به ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه اشاره کرد و گفت: - ترافیک در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک نیز نیمه سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین به بارش باران وبرف در ۱۵ استان کشور اشاره کرد و افزود: محورهای استانهای مازندران ، البرز و چهارمحال و بختیاری، تهران ، آذربایجان شرقی ، گلستان ، قزوین، مرکزی، ایلام، لرستان، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و ویراحمد، گیلان و کردستان میزبان بارش برف و باران هستند.

۲۹ هزار تصادف و مرگ ۲۷۱ نفر

سرهنگ شیرانی همچنین به آمار جوتدث ترافیکی در طرح نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفند اشاره کرد و گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی در سفرهای بین استانی، طی این مدت ۲۹ هزار و ۲۰۴ فقره حادثه ترافیکی در سطح کشور اتفاق افتاد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از این تعداد چهار هزار و ۵۸۳ فقره تصادف جرحی بود که منحر به مرگ ۲۷۱ نفر و مصدومیت ۶ هزار و ۱۰۲ نفر شد.

به گفته او، با توجه به پیش بینی بارندگی در سراسر کشور تا پایان هفته ، رانندگان و مسافران نوروزی می بایست احتیاط بیشتری در رانندگی داشته باشند.

شیرانی تاکید کرد: لغزندگی سطح جاده ها باعث افزایش اختمال تصادفات زنجیره ای و واژگونی می گردد. رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی به میزان بیشتر از شرایط عادی و رعایت سرعت مطمئنه در پیشگیری از تصادفات در این شرایط بسیار حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha