یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش باران در نقاط مختلف کشور/رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در پایتخت

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمیزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز سامانه بارشی در نوار غربی و مرکز کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های یزد و فارس فعالیت دارد که با بارش‌های رگباری همراه با وزش باد شدید موقتی همراه است و در مناطق مستعد تگرگ نیز رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه برای دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های قزوین، البرز و زنجان بارش باران پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در سواحل دریای خزر نیز بارش آغاز می‌شود و در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان با رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید مواجه هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در جنوب ایلام و نیمه غربی خوزستان وزش باد و نفوذ گرد و خاک از مرزهای غربی کشور مورد انتظار است، افزود:فردا بارش‌ها در نوار غربی تضعیف می‌شود اما شاهد ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های تهران، البرز، سمنان، یزد، کزمان و اصفهان هستیم.

رفیعی با اشاره به اینکه در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی نیز بارش‌ها ادامه پیدا می‌کند و تا روز شنبه تداوم دارد، اظهار کرد: آب‌های خلیج فارس طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: تهران امروز در ساعات بعدازظهر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را تجربه می‌کند و بیشینه دمای امروز آن ۲۷ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود و کمینه دما به ۲۲ درجه بالای صفر رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha