احتمالا برای شما هم جذاب است که بدانید هر کلینیک زیبایی به طور میانگین در ماه چقدر درآمد دارد؟ جواب این سوال به چند عامل مهم بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. همچنین چند راهکار تجربی برای افزایش درآمد آن را از ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم.

3 راهکار عملی برای افزایش درآمد کلینیک‌های زیبایی

امروزه با توجه به گستردگی خدمات زیبایی و استقبال بیشتر مردم به حفظ سلامتی و مراقبت از پوست و موی خود، مراجعه به کلینیک‌های زیبایی رشد قابل توجهی داشته است؛ از همین رو افراد زیادی در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند و یا علاوه بر این، بسیاری به دنبال تاسیس کلینیک خود هستند تا بتوانند از این صنعت درآمدزایی کنند. همانطور که می‌دانیم قبل از شروع هر کاری، باید افراد موفق در آن زمینه را بررسی کنیم و ببینیم که چه ویژگی‌هایی داشته‌اند و از تجربیات آن‌ها استفاده کنیم. در ادامه به عوامل مهمی می‌پردازیم که حاصل تجربیات افرادی‌ست که در این حوزه شاغل هستند. تا پایان همراه ما باشید.

۱- لوکیشن خوب، برگ برنده اصلی

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد مطبی

به گفته بسیاری از صاحبان کلینیک، لوکیشن یا موقعیت مکانی کلینیک زیبایی یکی از تاثیرگذارترین عوامل در موفقیت آن است. موقعیت هر کلینیک زیبایی عامل بسیار مهمی برای جذب مخاطبین هدف آن است. هر چه میزان تراکم و سطح درآمد ساکنین منطقه بیشتر باشد، می‌تواند بر درآمد کلینیک تاثیرگذار باشد. با توجه به حداقل فضایی که هر کلینیک نیاز دارد و قسمت‌های مختلفی که برای خدمات مختلف مانند پوست و مو و انواع لیزر وجود دارد، به نظر می‌رسد فضای بزرگتر نیز می‌تواند بر درآمد هر کلینیک موثر باشد. خدمات لیزر و جوان‌سازی دارای یک بازه قیمتی مشخص است و با توجه به کشش منطقه و سطح درآمد ساکنین، می توانیم انتظار این را داشته باشیم که کلینیک درآمد بیشتری داشته باشد. البته باید در نظر داشته باشیم که لزوما متراژ بالاتر کلینیک، ضامن افزایش درآمد آن نیست و صرفا چون امکان افزایش لاین‌های مختلف را به شما می‌دهد می‌توانیم این پیش بینی را داشته باشیم.

از همین رو یکی از مهم‌ترین نکات برای افزایش درآمد کلینیک، تغییر موقعیت مکانی و یا تاسیس کلینیک در مناطق با سطح درآمدی و رفاهی بالاتر است.

تکرار فرآیند درمان یکی از عوامل مهم افزایش مراجعه به کلینیک‌های زیبایی است؛ اکثر مراجعه کنندگان به کلینیک بیش از یک بار به مطب رفت و آمد دارند و از این رو کلینیک باید از نظر سهولت دسترسی، موقعیت خوب و همین‌طور جای پارک ایده آلی داشته باشد. دسترسی به کلینیک زیبایی از نکات ساده‌ای است که با رعایت آن می‌توانید مخاطبین بیشتری را جذب کنید.

سهولت دسترسی از راه‌های مختلف مانند دسترسی به تاکسی، مترو و یا اتوبوس و همینطور جای پارک از مهم‌ترین نکاتی است که بسیاری از افراد قبل از تاسیس کلینیک خود به آن توجه نمی‌کنند و مراجعه‌کنندگان آن‌ها بعد از چند بار مراجعه، خسته شده و در ادامه فرآیند درمان به کلینیک دیگری مراجعه می‌کنند.

۲- تبلیغات،‌ موتور قدرتمند فروش

دستگاه لیزر موهای زائد مطبی

امروزه با توجه به حضور اکثر مردم در فضای مجازی و رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی، بازار تبلیغات و بازاریابی دیجیتال نیز بسیار داغ شده است. یکی از عوامل مهمی که می‌تواند در افزایش درآمد کلینیک‌های زیبایی تاثیر داشته باشد، تبلیغات است. بعضی از افراد تبلیغات را صرفا هزینه می‌دانند و اقدامی در این صورت انجام نمی‌دهند؛ در صورتی که این دیدگاه بسیار اشتباه است و باید نگاه سرمایه‌گذاری به این امر داشته باشید. با استراتژی تبلیغاتی مناسب می‌توانید به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرید.

شما می‌توانید با استخدام افرادی مثل کارشناس دیجیتال مارکتینگ و یا برون‌سپاری، تبلیغات آنلاین خود را آغاز کنید. تبلیغات از هر طریقی به خصوص در فضای اینترنت شانس دیده شدن شما را بیشتر کرده و به طور مستقیم بر روی درآمد شما تاثیر دارد؛ همچنین شما می‌توانید از فضاهای آفلاین مثل چاپ تراکت و یا بروشور نیز برای تبلیغات کلینیک خود استفاده کنید. یکی دیگر از فضاهای مهم برای تبلیغات محلی کلینیک، می‌تواند گوگل مپ باشد. با ثبت موقعیت مکانی مطب خود در گوگل مپ می‌توانید بسیاری از افراد محلی را به سادگی جذب کنید؛ این کار علاوه بر اینکه هزینه ای ندارد، می‌تواند بازخورد بسیار خوبی برای شما داشته باشد.

۳- تجهیزات و دستگاه، نیاز اساسی هر کلینیک

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

تجهیزات و دستگاه، پایه و اساس هر مطب یا کلینیک زیبایی است. هر چه تعداد تجهیزات و دستگاه‌های یک کلینیک بیشتر باشد، درآمد آن نیز به مراتب بیشتر است. تجهیزات و دستگاه‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهند که در لاین‌های دیگر مانند لاغری، مراقبت از پوست یا فیشیال صورت و جوانسازی و غیره، به راحتی فعالیت کنید.

یکی از نکات مهم استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های زیاد در کلینیک، مراقبت و نگهداری از آن‌ها است. با توجه به اینکه استهلاک این دستگاه‌ها زیاد بوده و قیمت هر کدام از آن‌ها نیز بالا است، برای خرید دستگاه لیزر حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه شامل گارانتی و وارانتی از طرف شرکت فروشنده باشد.

یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه‌کننده دستگاه‌های لیزر در ایران شرکت داتیس لیزر است. این شرکت زیرمجموعه هولدینگ بزرگ بهیش جهش داتیس بوده که وارد کننده مستقیم و تولیدکننده دستگاه‌های لیزر زیبایی، لاغری و جوان‌سازی است.

برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات شرکت داتیس لیزر می‌توانید به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.datis-laser.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۹۱۰۹۱۹۹۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران ما، شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

برچسب ها : دستگاه لیزر مو,کلینیک زیبایی,انواع دستگاه لیزر,خرید دستگاه لیزر مو,لاغری,جوانسازی,زیبایی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha