سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 356016

از ابتدای ورود دستگاه های لیزر به کشور ایران، بسیاری از خانم ها از این روش برای رفع موهای زائد خودشان استقبال کردند. البته در سال های اخیر تقاضای خانم ها برای استفاده از این دستگاه ها بسیار افزایش پیدا کرده است. به خصوص اینکه علم روز ثابت کرده که لیزر موی زائد هیچ گونه عارضه جانبی را به همراه ندارد و ایمن است.

لیزر موهای زائد آقایان؛ عوارض، مدت زمان و میزان درد

در کنار خانم ها، آقایان نیز می توانند از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنند.لیزر کردن موهای زائد نه تنها عارضه زیادی را به همراه ندارد، بلکه می تواند ایمن و بدون درد نیز باشد. آقایان نیز می توانند از این روش برای رفع مشکلات پوستی و کاهش موهای بدن خودشان استفاده کنند. با ما همراه باشید تا با نحوه لیزر کردن موهای آقایان و جزئیات آن آشنا شوید.

لیزر موهای زائد آقایان؛ راه حل عالی برای رفع موهای زائد مردان

بسیاری از آقایان بدن پرمویی دارند و هر بار که می خواهند بدن خودشان را اصلاح کنند، حداقل باید چند ساعتی را برای این کار وقت بگذارند. این موضوع هم برای آقایان کلافه کننده است، هم می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد.

لیزر موهای زائد آقایان یک راه حل عالی برای رفع موهای زائد است. هر بخشی از بدن که دارای موهای ضخیم و تیره رنگی باشد، با کمک لیزر بی مو و یا کم مو خواهد شد. با لیزر کردن آقایان می توانند در وقت خودشان هم صرفه جویی کنند و راحت تر به بهداشت شخصی خود توجه داشته باشند.

شاید نتوانیم این روش را یک راه حل دائمی برای حذف موها بدانیم؛ چون فقط در هر جلسه از درمان فولیکول هایی از بین می روند که در حال رشد هستند و در نهایت برخی از فولیکول هایی که خواب می باشند، از بین نخواهند رفت. اما اگر به طور منظم در جلسات لیزر حضور داشته باشید، در نهایت شاهد از بین رفتن بیش از 80 تا 90 درصد از موهای بدن خودتان خواهید بود.

موهای زائد آقایان می توانند در هر بخشی از بدن آن ها باشند. اما در حال حاضر اکثر آقایان ترجیح می دهند که موهای سینه، کمر، پشت گردن، خط ریش و زیر بغل را اصلاح کنند. پکیج های متفاوتی برای لیزر موهای زائد وجود دارند که هر کدام از آقایان می توانند بر اساس نیاز خودشان از آن ها استفاده کنند.

لیزر موهای زائد آقایان؛ عوارض، مدت زمان و میزان درد

لیزر موی زائد آقایان چقدر دردناک است؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید آقایان بیشتر از خانم ها در مورد درد لیزر موی زائد نگران هستند. به طور کلی، دستگاه لیزرهای جدید به واسطه داشتن کولینگ های قدرتمند باعث می شوند تا درد زیادی را در هنگام لیزر تجربه نکنید.

به خصوص اگر آستانه درد شما بالا باشد که به راحتی می توانید بدون هیچ دردی جلسات لیزر را پشت سر بگذارید. معمولا جلسات اول لیزر موهای زائد کمی دردناک تر از جلسات بعدی است. چون در جلسات اول تراکم موها زیادتر هستند و فولیکول های موی زیادی در حال تخریب می باشند.

اکثر آقایان درد ناشی از لیزر موی زائد را به درد سوزن سوزن شدن توصیف می کنند که پس از اتمام لیزر به طور کامل از بین می رود. البته برخی از نواحی بدن دردناک تر از نواحی دیگر هستند. اگر احساس درد زیادی در نواحی خاص دارید و یا نگران این موضوع می باشید، می توانید با اپراتور لیزر خودتان صحبت کنید.

با کمک یک سری کرم های بی حس کننده، می توانید بدون عارضه درد ناشی از لیزر موهای خودتان را کاهش دهید. البته بهتر است که این کرم ها فقط برای نواحی خاصی که درد بیشتری در هنگام لیزر دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

مدت زمان مورد نیاز برای لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان می تواند در یک بازه زمانی 6 تا 8 ماهه انجام شود. معمولا به آقایان توصیه می شود که حداقل 6 تا 8 جلسه برای لیزر به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند و بین جلسات خودشان یک فاصله 30 تا 40 روزه اختصاص دهند.

در این صورت بهترین نتیجه را خواهند دید. البته آقایان نباید انتظار داشته باشند که پس از 8 ماه بدنی کاملا بدون مو داشته باشند. تصور اینکه پس از گذشت 8 جلسه افراد دیگر نیازی به مراجعه برای لیزر ندارند، کاملا غلط است. پس از گذشت 8 جلسه توصیه می شود که آقایان هر 3 ماه یک بار و یا هر زمانی که متوجه رشد مجدد موهای خود شدند، مجددا برای لیزر مراجعه کنند.

لیزر موهای زائد آقایان؛ عوارض، مدت زمان و میزان درد

آیا لیزر کردن موهای زائد برای آقایان ایمن است؟

یکی از نگرانی های آقایان برای لیزر موهای زائد، این است که آیا این روش ایمن است و بدون ایجاد هیچ عارضه ای روی پوست و بدن انجام می شود؟ می دانیم که گوش شما از اینکه لیزر کردن موها هیچ آسیبی به بدن وارد نمی کند، پر است.

از طرفی احتمالا می دانید که نور لیزری که برای موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد، فقط روی فولیکول های مو تاثیر می گذارد. پس هیچ لایه ای از پوست مانند اپی درم دچار مشکل نخواهد شد.

البته اینکه لیزر موهای زائد برای آقایان تا چه اندازه ایمن است، بستگی به تجربه و تخصص اپراتور نیز دارد. اگر اپراتور دستگاه تخصص کافی برای استفاده از دستگاه نداشته باشد، احتمال اینکه آقایان با مشکلات خاصی مانند سوزش پوست، سوختگی و یا لک شدن پوست مواجه شوند، وجود دارد.

اما اگر اپراتور در این زمینه متخصص باشد، تنها عارضه ای که شاهد آن خواهید بود کمی سوزش و قرمزی در ناحیه پوست لیزر شده است که خیلی زود از بین می روند.

بهترین مرکز لیزر تهران برای رفع موهای زائد آقایان کجاست؟

اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر در تهران برای رفع موهای زائد آقایان هستید، می توانید کلینیک پوست و مو آی گل را انتخاب کنید. در این کلینیک اپراتورهای حرفه ای حضور دارند که تمامی مراحل لیزر را با کمترین درد و با آسودگی کامل برای شما انجام می دهند.

اگر نگران بهداشت در کلینیک هستید، می توانید با خیالی راحت کلینیک آی گل را انتخاب کنید؛ چون در این مرکز سلامت مشتریان اولویت بسیار مهمی محسوب می شود. برای تعیین وقت لیزر و مشاوره در مورد قیمت و جزئیات لیزر آقایان، می توانید با شماره تلفن های این مرکز در ارتباط باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha