چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 356406

چند روز قبل زن و مردی جوان دختری 4 ساله را که بیمار بود به بیمارستانی در جنوب تهران بردند و او به‌دلیل شرایطی که داشت با دستور پزشک بستری شد.

ماجرای مرموز دزدیدن دختر 4 ساله از بیمارستان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، یک روز از بستری شدن این کودک در بیمارستان می‌گذشت و در حالی که از زن و مرد جوان خبری نبود، 2 زن جوان به بیمارستان رفتند و ادعا کردند خاله‌های دختربچه هستند و برای پرستاری و نگهداری از او آمده‌اند.

از آن روز به بعد هر شب یکی از آنها در بیمارستان می‌ماند و از دختربچه نگهداری می‌کرد. این وضع برای چند روز ادامه داشت تا اینکه از روز دوشنبه به‌طور ناگهانی دختر 4ساله ناپدید شد. این در حالی بود که 2 زنی که مدعی بودند خاله کودک هستند هنوز در بیمارستان حضور داشتند. وقتی حراست بیمارستان از ماجرا مطلع شد، حادثه را به پلیس گزارش کرد و به دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران این دو زن بازداشت شدند.
وقتی آنها برای روشن شدن سرنوشت دختر بچه بیمار تحت بازجویی قرار گرفتند،گفتند که ادعای‌شان درباره اینکه خاله کودک هستند دروغ است و آنها در ازای دریافت شبی 200هزار تومان برای پرستاری از او به بیمارستان آمده‌بودند.

یکی از آنها گفت:‌ زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما چون آنها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آنها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی 200هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
این متهم در ادامه گفت:‌ بعد از گذشت نزدیک به یک هفته این زن و شوهر به بیمارستان آمدند و به این بهانه که حال دخترشان بهتر شده و می‌خواهند او را خوشحال کنند دختربچه را به حیاط بیمارستان بردند اما دیگر برنگشتند و در ادامه معلوم شد که آنها دختر 4 ساله را با خود برده‌اند. ما اصلا نمی‌دانیم دختر خردسال واقعا فرزند آنها بود یا نه.
براساس این گزارش هم‌اکنون 2متهم در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات برای روشن شدن سرنوشت دختر 4ساله ادامه دارد. این در حالی است که گروهی از مأموران پلیس نیز به‌دنبال یافتن زن و شوهری هستند که ادعا می‌کردند والدین دختربچه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha