یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت عملیات ترمیم و بهسازی جاده چالوس که به‌دلیل سیل آسیب دیده بود انجام شده و خبر داد که تا اواسط هفته می‌توان این جاده را بازگشایی کرد.

بازگشایی جاده چالوس تا اواسط هفته

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، غلام‌عباس بهرامی‌نیا درباره وضعیت جاده چالوس پس از وقوع سیل دو هفته پیش بیان کرد: از زمانی که سیل محور چالوس را مسدود کرد، همکاران ما در راهداری البرز مشغول عملیات ریزش‌برداری و ترمیم و بازساری محور هستند؛ به‌خصوص قسمتی از محور کرج - چالوس که در اثر آب‌شستگی و سیل آسیب دیده بود.
وی ادامه داد: بعد از سه روز از وقوع سیل، محور چالوس از شهرستانک به‌سمت مرزن آباد و چالوس بازگشایی شده بود، اما از میدان امیرکبیر در خروجی کرج تا شهرستانک به‌صورت رفت و برگشت به‌دلیل انسداد تونل‌هایی که بر اثر گل‌ولای پر شده و شکستگی بخشی از محور مسدود بود، که در این روزها، گل‌ولای که باعث آسیب به تونل شده بود را تخلیه کردند و بخشی از دیوارهای محور که شکسته بود ترمیم شده و شکستگی بخشی از جاده و آن گودال ۵۰ متری هم بهسازی شد.

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه در حال حاضر مراحل آخر عملیات بهسازی انجام می‌شود، گفت: اکنون کارهای مربوط به ایمنی مانده که در حال نهایی شدن است و اقداماتی از جمله نصب تابلو و علائم و خط‌کشی قسمت‌ها انجام می‌شود تا نهایتا ظرف همین هفته و در صورت تایید ایمنی محور بتوانیم بازگشایی را اعلام کنیم.

بهرامی‌نیا خاطرنشان کرد: البته ترددهای محلی از روزهای پس از سیل آغاز شد؛ اما به دلیل اینکه این محور یکی از محورهای ارتباطی شمال کشور است، اقداماتی برای فراهم کردن ایمنی آن صورت گرفته تا بتوانند ترافیک را در آنجا برقرار کنند. درواقع پیش‌بینی ما این است که ظرف روزهای آینده و تا اواسط هفته اگر اتفاق خاصی نیفتد، بتوانیم این جاده را بازگشایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha