معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تهیه طرح مطالعات ترافیکی و اقدامات اجرایی اتصال بیمارستان بعثت به متروی شهید کلاهدوز خبر داد.

بیمارستان بعثت به مترو متصل می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محمد حسن فصیح با اشاره به برگزاری کمیته فنی بررس اتصال بیمارستان بعثت به ایستگاه متروی شهید کلاهدوز گفت:‌ با توجه به اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌ بعثت به ایستگاه مترو کلاهدوز، کمیته فنی با حضور نمایندگانی از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، رئیس بیمارستان بعثت در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تشکیل شد.

وی افزود: در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت موضوع اتصال بیمارستان‌های مهم به خطوط مترو، حاضران به منظور هم‌افزایی سازمانی در خصوص موضوعات فنی اتصال بیمارستان بعثت به پایانه شهید کلاهدوز مترو شهر تهران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گفته معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این نشست مقرر شد معاونت‌های حمل و نقل ترافیک مناطق 13 و14 با هماهنگی اداره ﮐﻞ ﻣﻬﻨﺪﺳﻰ و اﯾﻤﻨﻰ ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ و ﺗﺮاﻓﯿﮏ ﺷﻬﺮداری ﺗﻬﺮان، با استفاده از نقطه نظر مشاوران مربوطه طرح اولیه مطالعات ترافیکی و اقدامات اجرایی این اتصال را تهیه کنند تا پس از آن این طرح وارد فاز اجرا شود.

موضع اتصال بیمارستان‌ها به خطوط مترو برای افزایش سرعت امدادرسانی در شرایط بحرانی از جمله طرح‌هایی است که چندسالی است از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در دستورکار قرار گرفته و پیش از این نیز طرح‌های اولیه برای اتصال بیمارستان امام خمینی (ره) به مترو مورد بررسی قرار گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha