جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 357812

فرمانده انتظامی منوجان گفت: عامل تیراندازی بامداد پنجشنبه در بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان دستگیر شد.

عامل تیراندازی در بیمارستان منوجان دستگیر شد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن بژندی روز جمعه اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی بامداد پنجشنبه ۲۲ تیر در بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان منوجان که منجر به مجروحیت سه شهروند در رابطه با یک نزاع قبلی شد بلافاصله نزدیکترین واحد گشت انتظامی به محل اعزام و مشخص شد ضاربان پس از تیراندازی از صحنه فرار کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان ضمن تشکر از همکاری دادستان این شهرستان افزود: پس از بررسی میدانی صحنه جرم، شناسایی اولیه ضاربان انجام و در ادامه این فرد که پسری جوان بود با اقدامات اطلاعاتی پلیس اطلاعات این شهرستان دستگیر شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درباره علت استقرار نداشتن پلیس در بیمارستان ها به ایرنا گفته بود: پیشتر با قراردادهایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه های مالی که متحمل می شدیم دیگر قراردادها را تمدید نکردیم.

علی اصغر خیرخواه اظهار کرده بود: پلیس حضور خود را منوط به قرارداد و دریافت هزینه هایی می کند که امیدواریم در شورای تامین تصمیمی برای استقرار آنها بدون دریافت هزینه گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha