جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 359465

سازمان هواشناسی اعلام کرددر نوار شرقی کشور به‌ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می‌یابد و در نیمه غربی کشور روند افزایش دما حاکم می‌شود.

افزایش دما در این استان‌ها ادامه دارد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با گذر امواج تراز میانی جو از شمال غرب کشور در مناطقی از آذربایجان غربی و کردستان ابرناکی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است. فردا در شمال غرب و به‌تدریج از بعدازظهر در گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی ابرناکی، رگبار باران،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می شود.

همچنین فردا در ساعات بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر و وزش باد شدید موقتی و در غرب هرمزگان و جنوب فارس رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

یکشنبه آینده علاوه بر شمال غرب در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و کاهش موقتی دما روی می‌دهد. دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش‌بینی شده و روز سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شرقی کشور به‌ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می یابد و در نیمه غربی کشور نیز روند افزایش دما حاکم است.

آسمان تهران امروز جمعه (۲۷ مرداد) صاف و در بعدازظهر قسمتی ابری و گاهی با افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و آسمان تهران در روز شنبه (۲۸ مرداد) صاف تا کمی ابری با حتمال وزش باد در بعد از ظهر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha