مربی فوتبال یک باشگاه ورزشی در تهران که ۹ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده است، در نخستین جلسه دادگاه کیفری سعی کرد خود را بی‌گناه جلوه دهد اما مدارک روشنی علیه او وجود داشت که قابل انکار نبود.

درخواست اشد مجازات برای مربی فوتبال متجاوز/ آزار هولناک ۹ نوجوان و تهیه فیلم سیاه از رابطه اجباری پسرها

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه ایران نوشت: اواخر سال ۱۴۰۰ مرد جوانی همراه پسر ۱۲‌ساله‌اش به پلیس مراجعه کرد و از مربی فوتبال پسرش شکایت کرد، وی در توضیح ماجرا گفت: پسرم علاقه زیادی به فوتبال داشت و با اصرار او را در یک باشگاه ورزشی در شرق تهران ثبت‌نام کردم تا تحت نظر مربی و به شکل حرفه‌ای آموزش ببیند. از آنجا که خیلی به موضوع امنیت پسرم حساس بودم برای اطمینان خاطر به تحقیق درباره باشگاه و مربی پرداختم.

وی افزود: مربی مورد نظر مردی ۴۰ ساله بود که به‌ظاهر فردی موجه می‌آمد و کارت مربیگری فوتبال نیز داشت، من پس از صحبت با او پسرم را در کلاس فوتبال ثبت‌نام کردم. اما چند هفته بعد متوجه تغییر رفتارهای عجیب پسرم شدم. او به شدت منزوی و گوشه‌گیر شده بود و با کسی حرف نمی‌زد، وقتی هم از او سؤالی می‌پرسیدیم با پرخاشگری جواب می‌داد. ابتدا فکر کردیم تغییر رفتارهایش به خاطر شرایط سنی‌اش است، اما بعد از مدتی وقتی با شگردهای مختلف توانستیم علت تغییر احوالش را متوجه شویم از شنیدن آنچه برای پسرم اتفاق افتاده بود شوکه شدیم.

این مرد گفت: البته پسرم خیلی مقاومت کرد تا اتفاقی را که برایش افتاده بود از من و مادرش پنهان کند اما بالاخره ماجرای تلخی را که برایش اتفاق افتاده بود، تعریف کرد و گفت، مربی فوتبال او را مورد آزار و اذیت قرار داده است، حالا هم از شما می‌خواهیم او را دستگیر کنید.

پس از ثبت این شکایت و در حالی که تحقیقات پلیس آغاز شده بود ۲ پسر نوجوان دیگر نیز همراه پدر و مادرشان شکایت مشابهی را از مربی ۴۰ ساله مطرح کردند.

فرار مربی به شهرستان


در حالی که این مربی فوتبال برای تحقیقات به دادسرا احضار شده بود با اطلاع از باز شدن پرونده سیاهش و موضوع شکایت‌ها متواری شد، بنابراین دستور بازداشت وی صادر شد و کارآگاهان ردیابی‌ها برای دستگیری وی را آغاز کردند تا اینکه سرانجام پس از چند ماه مخفیگاه وی در شهرستان ساری شناسایی شد و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این در حالی بود که شمار شکایت‌های مشابه از این مربی فوتبال به ۹ نفر رسیده بود. پس از مراجعه پسران نوجوان به پزشکی قانونی متخصصان موضوع آزار و اذیت جسمی آنها را تأیید کردند. شواهد نشان می‌داد این مرد شیطان‌صفت ۹ پسر ۱۲ - ۱۳ ساله را از بین شاگردانش انتخاب کرده و به بهانه‌های مختلف از جمله آموزش تکنیک‌های بیشتر فوتبال به خانه‌اش کشانده و آنها را آزار داده است.

همچنین روشن شد این مرد بعضی از قربانی‌ها را مجبور به برقراری رابطه سیاه با یکدیگر کرده و از آنها فیلم گرفته بود تا مجبور به سکوت شوند و با تهدید انتشار فیلم‌ها نتوانند موضوع را به خانواده‌هایشان بگویند.

نخستین جلسه تحقیق در دادگاه کیفری


با به دست آمدن فیلم‌های سیاه، پرونده‌ مرد شرور به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در نخستین جلسه تحقیق از این متهم، چند نفر از پسرها به همراه والدینشان در دادگاه حاضر شدند و در مواجهه حضوری با متهم به تشریح شکایتشان پرداختند.

در این جلسه دادگاه، متهم که متأهل است سعی داشت خود را بی‌گناه نشان دهد، ولی در مواجهه حضوری با قربانی‌ها و بازبینی فیلم‌های سیاه جرم‌هایش را گردن گرفت. با پایان نخستین جلسه تحقیق، قرار شد تا سایر شاکی‌ها نیز شناسایی و در دادگاه حاضر شوند.

با تکمیل تحقیقات قرار است رسیدگی به پرونده متهم به صورت غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شود. این در حالی است که شاکی‌ها برای وی درخواست اشد مجازات کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha