رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: تا کنون بیش از ۱۳۰ هزار زائر به مراکز درمانی مستقر در پایانه‌های مرزی مراجعه و از خدمات درمانی و فوریت های پزشکی استفاده کردند.

امدادرسانی به بیش از ۱۳۰ هزار زائر در پایانه‌های مرزی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا از روابط عمومی اورژانس کشور، جعفر میعادفر جمعه در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه شروع شد و کمیته بهداشت و درمان نهایت ظرفیت خود را در خدمت‌رسانی به زائران حسینی به کار گرفته است.

وی ضمن اشاره به استقرار نیروهای بهداشتی و درمانی در پایانه های مرزی ادامه داد: تیم های درمانی و فوریت های پزشکی در جای جای این مرزها حضور فعال دارند و تا کنون به بیش از ۱۳۰ هزار زائر، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین خاطرنشان کرد: علیرغم چالش هایی که در خصوص گرمازدگی زائران پیش‌بینی می کردیم، خوشبختانه با ایجاد زیرساخت های درمانی در پایانه های مرزی توانستیم این معضل را کنترل کنیم.

میعادفر با بیان اینکه موج برگشت زائران از کربلای معلی آغاز شده، افزود: امیدواریم در یک هفته باقی مانده شاهد رعایت و مراقبت هرچه بیشتر زائران اربعین باشیم

وی افزود: با افزایش موج برگشت کار ما سخت‌تر خواهد شد و در این رابطه توان عملیاتی خود را برای خدمت‌رسانی به زائران افزایش خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha