تولید پوشاک و یا راه‌اندازی فروشگاه پوشاک، یکی از مشاغل پردرآمد در ایران و جهان به شمار می‌رود. درآمد بالا و عدم نگرانی از فروش محصولات، باعث علاقه‌مندی بسیاری از افراد به فروش پوشاک، به خصوص پوشاک زنانه شده است. پوشاک زنانه در تمامی ایام و فصل‌های سال، پرتقاضاست و سود فروش شما قطعی خواهد بود. علت این است که زنان نسبت به مردان اهمیت بیشتری به لباس و نوع پوشش خود می‌دهند. این موضوع به معنای سود بالاتر برای تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک زنانه است. در بین همه لباس‌های زنانه برخی از آن‌ها نسبت به موارد دیگر فروش بیشتری دارند. هدف از تهیه این مطلب این است که به این سوال پاسخ دهیم که پرفروش‌ترین پوشاک زنانه چیست؟ بیایید با پرفروش‌ترین‌های پوشاک زنانه برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار پربازده آشنا شویم.

درباره تولید و فروشگاه پوشاک بدانید

چرا برخی از لباس‌ها فروش بیشتری دارند؟

برخی از انواع لباس زنانه نسبت به انواع دیگر، فروش بیشتری دارند. یعنی خانم‌ها به خرید آن‌ها علاقه بیشتری نشان می‌دهند. اما دلیل قرار گرفتن آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین پوشاک زنانه چیست؟

گاهی ممکن است که سبک خاصی از پوشش در جامعه ترند شده و زنان را به خود جذب کند. این موضوع معمولا به دلیل پوشیدن آن نوع لباس توسط سلبریتی‌ها و افراد معروف، اتفاق می‌افتد. تاثیرگذاری این‌گونه افراد بر مردم جامعه، باعث رغبت آن‌ها به یک سبک خاص می‌شود.

یکی از نکات دیگری که رعایت آن به افزایش فروش یک نوع از پوشاک می‌انجامد، توجه به مد روز است. اکثر انسان‌ها همیشه به دنبال پوشیدن لباس‌هایی هستند که با مد روز سازگاری دارد. در واقع آن‌ها دوست دارند که جدیدترین مدل‌های پوشاک را امتحان کنند.

شاید باور این‌که دو عامل گفته‌شده تا چه حد روی افزایش فروش یک لباس تاثیر می‌گذارد سخت باشد. اما این یک واقعیت است و خانم‌ها اغلب از مدل‌های جدید و همینطور سبک پوشش معرفی‌شده توسط سلبریتی‌ها استقبال می‌کنند.

تاثیر فصل بر افزایش فروش پوشاک

حتما می‌دانید که هر فصل نوع پوشش مخصوص خود را می‌طلبد. مثلا در فصل زمستان باید لباس‌های گرم مثل هودی و سویشرت و کاپشن‌های پشمی بپوشیم. برای همین است که در این فصل لباس‌های زمستانی تبدیل به پرفروش‌ترین پوشاک زنانه می‌شوند. همانطور که در فصل‌ تابستان این اتفاق می‌افتد و لباس‌های تابستانی، بهتر به فروش می‌رسند. این یک نکته بسیار ساده و پیش‌پاافتاده است که شاید در ابتدا حتی کم‌اهمیت به نظر برسد. اما وقتی که تاثیر آن بر افزایش فروش نوع خاصی از لباس‌ها را ببینید، نظرتان عوض می‌شود. چون تولیدی‌ها تنها با در نظر گرفتن همین نکته ساده، می‌توانند سود بیشتری از فروش لباس‌ها به دست‌آورند.

پرفروش‌ترین پوشاک زنانه کدام‌اند؟

پوشاک زنانه قطعا فروش بالایی دارد و هم تولیدکننده و هم فروشنده می‌توانند از فروش آن سود زیادی ببرید. علاوه‌براین، تنوع پوشاک زنانه نیز نسبت به پوشاک مردانه بیشتر است. حتی برخی از لباس‌ها مثل کت‌وشلوار که در ابتدا برای مردان طراحی شده بودند نیز برای زنان قابل استفاده هستند. در بین تمامی لباس‌های زنانه برخی از آن‌ها هستند که معمولا در رقابت بر سر فروش بیشتر، برنده خواهند بود. در ادامه به صورت کلی به چند مورد از پرفروش‌ترین انواع لباس زنانه می‌پردازیم.

لباس‌های اسپورت

لباس‌های اسپورت از جمله پرفروش‌ترین لباس زنانه محسوب می‌شوند. منظور از لباس اسپورت، لباس‌هایی هستند که راحتی مطلوبی را برای افراد به همراه دارند. این لباس‌ها ترکیبی از لباس‌های ورزشی و لباس‌های راحتی هستند. لباس اسپورت هم برای زنان و هم برای مردان قابل ‌استفاده است. از نظر تنوع رنگ نیز، می‌توان گفت که این نوع از لباس‌ها از این لحاظ محدودیتی نداشته و در رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. یکی دیگر از نکات قابل توجه درباره این لباس‌ها، قابلیت استفاده از آن‌ها در همه فصل‌های سال است‌. بنابراین این نوع از پوشاک زنانه که در واقع برای آقایان هم قابل ‌استفاده است، در هر فصلی از سال می‌تواند آمار فروش بالایی را ثبت کند. از جمله کاربردهای لباس اسپرت می‌توان به ورزش، پیاده‌روی و مناسبت‌های غیر رسمی اشاره کرد.

لباس‌های مجلسی

لباس مجلسی هم مانند لباس اسپورت از تنوع فوق‌العاده بالایی برخوردار است. از این سبک لباس، همان‌طور که از نام آن می‌توان حدس زد، در مجالس و مهمانی‌های گوناگون مثل جشن عروسی، جشن تولد، پارتی‌های دوستانه و غیره استفاده می‌شود. باید گفت که لباس‌های مجلسی قبلا به اندازه مدل‌های امروزی، تنوع چندانی نداشتند. بلکه لباس‌های بلندی با نام مجلسی تولید می‌شد که معمولا به قدری بلند بودند روی زمین کشیده می‌شدند. اما درحال‌حاضر، انواع مختلفی از آن مثل کوتاه یا بلند، توری یا پارچه‌ای، عروسکی و مدل‌های بسیار زیاد دیگر در بازار پوشاک زنانه، در دسترس خانم‌ها قرار گرفته ‌است. اکثر لباس‌های مجلسی، قیمت بالایی دارند.

با توجه به اینکه در ایران مناسبت‌ها و مجالس زیادی برگزار می‌شود، لباس مجلسی هم یکی از پرفروش‌ترین پوشاک زنانه به حساب می‌آید. پس فروشندگان یا کسانی که صاحب تولیدی لباس هستند، باید لباس مجلسی را نیز به عنوان یکی از اجناس پر سود در نظر بگیرند.

لباس عروس

شب عروسی هر فرد جزو زیباترین شب‌های عمر او است که حتی بعد از چند دهه، باز هم خاطرات آن را به یاد داشته و برای دیگران تعریف خواهدکرد. این علاقه و اشتیاق به چنین شب رمانتیکی، در خانم‌ها بسیار بیشتر از آقایان است. به‌طوری که به نحوه برگزاری و حتی پوشش خودشان و داماد در آن شب بسیار اهمیت می‌دهند. لباس عروس به دو صورت قابل تهیه است. یکی این‌ که بعد از سفارش لباس و دوخت آن در مزون، آن‌ را خریداری کنید. همچنین امکان اجاره آن نیز برای عروس‌ها وجود دارد. لباس عروس هم از آن دسته لباس‌هایی است که در همه فصول فروش قابل توجهی دارد. البته در ماه‌های محرم و صفر که برگزاری عروسی و جشن در کشورهای اسلامی رواج ندارد، طبیعی است که فروش لباس عروس هم رونق خود را از دست خواهد داد. اگر تولیدکننده پوشاک زنانه هستید، می‌توانید با انجام صفرتاصد کارهای لباس عروس و فروش آن به مشتریان، در ۱۰ ماه از سال، بخش عمده‌ای از سود خود را از این راه کسب کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha