سبک زندگی مدرن، مصرف فست‌فود، کاهش تحرک، اضطراب و... به تهدیدی جدی تبدیل شده است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که بیماری‌های قلبی در زندگی امروز بیش از همیشه افراد را به دردسر می‌اندازد. ازاین‌رو چکاپ مداوم و رصد وضعیت قلب و سلامت آن اهمیت بیشتری پیدا کرده است. انتخاب پزشکی که بتوان روی تخصص و مهارتش حساب کرد و با خیالی آسوده سلامت خود را به او بسپاریم، سخت است. دکتر جمالیان یکی از بهترین پزشکان متخصص قلب در تهران است که شما می‌توانید به تجربه و دانش ایشان اعتماد کنید.

چگونه از دکتر سید علی جمالیان فوری نوبت بگیریم؟

بیوگرافی دکتر سید علی جمالیان فوق‌تخصص قلب

دکتر سید علی جمالیان متخصص قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی زنجان و فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق در بزرگسالان از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. ایشان پس از پایان تحصیلات خود در تهران مشغول به درمان بیماران شده‌اند.

دکتر جمالیان با حضور در برنامه‌های تلویزیونی مانند به خانه برمی‌گردیم یا برنامه طبیب شبکه سه، ارتباط نزدیک‌تری با بیماران برقرار کرده است. شما می‌توانید با تماشای این برنامه‌ها آگاهی خود را نسبت به وضعیت سلامتی خود افزایش دهید. همچنین این ارتباط، فرصتی است برای شناخت بهتر دکتر و اعتماد به تجربه و تخصص ایشان.

اگر به دنبالی راهی برای گرفتن نوبت ویزیت و ملاقات هستید، تنها راه نوبت‌دهی دکتر سید علی جمالیان متخصص قلب از این لینک است.


آدرس مطب:

تهران - تهران - خیابان شهید باهنر، نرسیده به چهارراه مژده، (نجابت جو)، جنب بانک سپه، پلاک 429، طبقه سوم، واحد۷

تخصص دکتر سید علی جمالیان در چه زمینه‌ای است؟

دکتر جمالیان در شاخه‌های زیر تخصص دارد:

  • آنژیوگرافی
  • آنژیوپلاستی
  • ASD (حفره بین دهلیزی)
  • PFO (مجرای بین دهلیزی باز)
  • VSD (نقص دیواره بین بطنی)
  • کاروتید

برای هر کدام از موارد بالا می‌توانید روی تخصص و مهارت این دکتر حساب کنید.

چگونه از دکتر سید علی جمالیان فوری نوبت بگیریم؟

بررسی نظرات مراجعین دکتر سید علی جمالیان

در ادامه با نگاهی به تجربه بیماران این پزشک می‌توانید با خیالی آسوده در خصوص انتخاب پزشک قلب تصمیم‌گیری کنید:

کاربر مهتاب

پنج‌شنبه 2 شهریور

5 امتیاز

برای اولین‌بار مراجعه کردم به ایشون البته مدت طولانی بود که خیلی ازشون تعریف میشنیدم... آقای دکتر جمالیان بسیار متین و مهربون هستن و آروم و راحت برخورد کردن . تا حدی اکه وقتی دیدن من خیلی استرس دارم تمام تلاش شون رو کردن تا ایجاد آرامش کنن ... آقای دکتر از همینجا به عنوان یکی از بیماران شما اول از خدا برای وجود نازنین تون و بعد از خودتون برای این همه انسانیت تون از صمیم قلبم سپاسگذارم... تن و جانت سلامت ای بهترین دکتر

چگونه از دکتر سید علی جمالیان فوری نوبت بگیریم؟

کاربر شهریار

پنج‌شنبه 21 بهمن

5 امتیاز

اینجانب شهریار مفیدی بعلت سکته ی قلبی توسط خودروی اورژانس به بیمارستان لواسانی منتقل و سریعا توسط دکتر جمالیان آنژیوپلاستی شده و استنت گذاشتم . بدین جهت از ایشان کمال تشکر را دارم .

یک متخصص قلب و عروق حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک پزشک متخصص علاوه بر دانش علمی باید مهارت‌های نرم را هم در خود پرورش و بهبود دهد تا مراجعین بتوانند به‌راحتی به آنها اعتماد کنند. مهم‌ترین ویژگی‌های جراح و متخصص قلب این موارد هستند:

  • تعهد به نیازهای بیمار
  • توانایی مقابله با استرس
  • دقت در توجه به جزئیات
  • قابل‌اعتماد بودن
  • صداقت
  • حفظ اخلاقیات در همه شرایط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha