سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است در یک بیمارستان دولتی تخلفی از سوی چند پزشک رخ دهد اما نمی‌توان تخلف چندین نفر را به قاطبه پزشکان تعمیم داد و جامعه پزشکی را زیر سوال برد.

زنگنه: نمی‌توان با تخلف چند پزشک همه پزشکان را زیرسوال برد

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان ادامه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: بنده عذرخواهی می‌کنم که از پشت این تریبون مطالبی گفته شد که نظر کمیسیون نبود. پزشکان ما در بیمارستان‌های دولتی افرادی سالم بوده و کاملا براساس مقررات عمل می‌کنند. این‌که ما بخواهیم یک مصوبه‌ای در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد اما به قاطبه پزشکان و روسای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی اهانت کنیم خلاف اخلاق است.

وی در ادامه اظهار کرد: ممکن است در بیمارستان‌ها نیز اتفاقاتی خلاف قانون رخ دهد اما در همه اصناف و اقشار نیز ممکن است چند نفری متخلف باشند. نمی‌توان به علت تخلف چند نفر، قاطبه پزشکان را زیر سوال برد. این امر بی‌انصافی است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق در ادامه تصریح کرد: در خصوص مسئولان نیز مطالبی از پشت تریبون گفته شد که ناحق است. در همین مجلس شورای اسلامی و در همین دولت بین مسئولان کسانی بودند که تصادف کرده و یا دچار حادثه شده‌اند و مانند مردم عادی با ۱۱۵ تماس گرفته و اورژانس یا هلال احمر بالای سر آنها آمده است. این انصاف نیست که از پشت این تریبون اینگونه علیه مسئولان که خادمان ملت هستند صحبت کنیم.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مسعود پزشکیان از تریبون مجلس گفت که در برخی از بیمارستان‌های دولتی اکنون برای انجام عمل سکه و دلار از بیماران گرفته می‌شود و کسی پاسخگو نیست.

علی‌اصغر باقرزاده نیز از پشت تریبون مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که دسترسی مسئولان به امکانات امدادی در حین وقوع حادثه آسان است به همین دلیل نمی‌توانند کمبود آمبولانس و سایر امکانات خدماتی را در حین وقوع حادثه به درستی درک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha