رییس سازمان غذا و دارو با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بویژه در حمله به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، از آمادگی شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی کشورمان جهت ارسال اقلام دارویی و تجهیزاتی به غزه خبر داد.

آمادگی شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی ایران برای کمک به غزه

به گزارش سلامت نیوزر به نقل از ایسنا،دکتر سیدحیدر محمدی با حضور در تجمع امروز پزشکان، پرستاران و امدادگران و داوطلبان در میدان فلسطین تهران و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: امروز جامعه پزشکی کشور با هدف محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی تجمع کرده‌اند و با مردم مظلوم فلسطین به خصوص عزیزانی که شب گذشته در بیمارستان المعمدانی به خاک و خون کشیده شدند، اعلام همبستگی دارند.

وی حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد و گفت: شب گذشته رژیم صهیونیستی نشان داد که حتی به بیمارستان‌ها و کودکان زخمی هم رحم نمی‌کند و هویت آنها بیش از پیش بر همه عالم فاش شد.

رییس سازمان غذا و دارو گفت: سازمان غذا و دارو، جامعه دارویی کشور، مهندسان پزشکی و مهندسان تغذیه نیز امروز در کنار سایر جامعه پزشکی در میدان فلسطین حضور دارند تا نفرت و انزجار خود را از اقدامات غیربشردوستانه و جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی افزود: بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد به کمک جامعه پزشکی کشور در حال جمع آوری کمک‌هایی هستند و بخشی از این کمک‌ها جمع آوری شده تا از طریق سازمان‌های مردم نهاد و جامعه پزشکی برای مردم غزه ارسال شود. شرکت‌های داروسازی و شرکت‌های تجهیزات پزشکی نیز اعلام آمادگی کردند تا کمک‌های خود را برای مظلومان و بیماران و مجروحان جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه ارسال کنند و به محض اینکه مسیر قانونی و رسمی باز شود، این کمک‌ها ارسال می‌شود.

رییس سازمان غذا و دارو همچنین به اعلام آمادگی جامعه پزشکی ایران برای همکاری با مراکز درمانی غزه اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله که با محکومیت سراسری این جنایات در دنیا، به زودی شاهد اتمام این جنایت‌ها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha