عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به نقش هوش مصنوعی در تشخیص بیماری های چشم اشاره کرد.

بررسی نقش هوش مصنوعی در تشخیص بیماری های چشم

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، فریده شریفی پور، در آستانه برگزاری ششمین همایش مشترک بیماری‌های چشم دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران، گفت: این همایش مشترک در روزهای ۲۴ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و شامل دو قسمت است.

دبیر علمی ششمین همایش مشترک بیماری‌های چشم، با عنوان این مطلب که سال‌های قبل این همایش در قالب دو سمینار جداگانه برگزار می‌شد، افزود: امسال ششمین همایش مشترک است که با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران، برگزار می‌شود.

فلوشیپ گلوکوم در ادامه به جزئیات برنامه‌های همایش اشاره کرد و گفت: بخش اول همایش که مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است، شامل تازه‌های چشم پزشکی در همه قسمت‌ها مثل گلوکوم، قرنیه، استرابیسم و…، است که به آنها پرداخته می‌شود.

شریفی پور افزود: در همایش امسال، یک روز هم به عنوان روز فوق تخصصی شبکیه اختصاص یافته که قرار است تازه‌های بیماری‌های شبکیه برای آشنایی همکاران ارائه شود.

دبیر علمی همایش به بخش دوم همایش که مختص دانشگاه علوم پزشکی ایران است، اشاره کرد و گفت: در این قسمت، چالش‌های درمان بیماری‌های چشم مورد توجه شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تازه‌های تشخیص گلوکوم، یکی از موضوعات مورد بحث در این قسمت است.

شریفی پور گفت: نقش تکنولوژی‌های جدید مثل هوش مصنوعی، دستگاه‌های جدید که در تشخیص وارد شده اند؛ مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی افزود: در نهایت، هدف این همایش، به روز شدن متخصصین و آشنایی با پیشرفت‌های جدید چشم پزشکی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha