وقتی دختر 10 ساله کوهدشتی بعد از عمل انحراف چشم به کما رفت پدرش از غصه این ماجرا ایست قلبی کرد و جان باخت.

دختر 10 ساله در یک عمل ساده جراحی به کما رفت/ایست قلبی پدر از غصه این ماجرا

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، مادر این دختر در تشریح ماجرا گفت: روز هشتم مهر همراه همسرم و دختر 10 ساله‌ام به یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه آمدیم تا دخترم چشمش را عمل کند، یک عمل ساده انحراف خفیف چشم که سه سال قبل هم این عمل را انجام داده اما به دلیل اینکه کمی از انحراف باقی مانده بود، به توصیه پزشکش باید دوباره عمل می‌شد. بهار یک ساعت و نیم در اتاق عمل بود پزشک با خروج از اتاق موفقیت‌آمیز بودن عمل را خبر داد. اما ناگهان دختر کوچکم را به‌ آی سی یو منتقل کردند و مشخص شد وی به کما رفته است. کسی هم جوابگوی علت این اتفاق نبود. پزشک گفته خانواده حق شکایت دارند و بر اساس شکایت باید فیلم‌های اتاق عمل بازبینی شود. اما مسئولان گفته‌اند تصاویر دوربین‌ها پاک شده است. حتی ابتدا به ما گفته نشد که قفسه سینه دخترمان در اثر عملیات احیای قلب شکسته است و پس از مدتی خودمان متوجه این اتفاق شدیم.
مادر بهار گفت: ما از همان روز گوشه‌ای از محوطه بیمارستان چادرزدیم و به انتظار به هوش آمدن دخترمان ماندیم اما صبح روز ۲۴ مهر همسرم از شدت غصه دخترمان ایست قلبی کرد و جان باخت.
عموی بهار نیز گفت که این روزها بسیاری از مردم کوهدشت عزادار هستند و از هر کسی در هر کوی و برزنی که بپرسی، این ماجرا را می‌داند. او می‌گوید در مراسم ختم برادرش حتی پزشک بهار هم حضور پیدا کرده است و تأیید کرده که قصوری اتفاق افتاده است اما متوجه او نیست.رئیس بیمارستان نیز قصور پزشکی را قبول دارد و گفته پرونده در سازمان نظام پزشکی بررسی خواهد شد تا دلایل اتفاق روشن شود.
این روزها مادر بهار فقط منتظر است تا معجزه‌ای رخ دهد و دخترش دوباره چشم باز کند او حتی در مراسم ختم همسر خود شرکت نکرد و همچنان چشم ‌انتظار فرزند و سوگوار همسرش است. او به همراه تعدادی از اعضای خانواده هر روز را در اتاقی که بیمارستان به آنها داده سپری می‌کند تا شاید دوباره بهار زندگی‌اش برگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha