معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه ورود تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به سرانه سلامت، ساده نبود، اما محقق شد، در عین حال درباره نیروهای طرحی دوره کرونا گفت: شک نکنید کار هر همکاری که دوره کرونا فعال بوده است را پیگیری می‌کنیم تا استخدام شود.

استخدام پرستاران فعال در کرونا، پیگیری می‌شود

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر بهروز رحیمی در همایش روز پرستار که در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: خیلی از دوران کرونا دور نشدیم و به یاد داریم که آن زمان کنار مردم و بیماران بودن جرات می‌خواست و به راستی که پرستاران در آن دوران نیز مانند همه ادوار ایثار کردند.

وی افزود: من هم مانند جامعه پرستاری از مشکلات با خبر هستم اما می‌توانیم از داشته‌هایمان هم بگوییم و به توانمندی‌ها فکر کنیم.

رحیمی گفت: اعتقاد دارم که این دولت اراده‌اش بر رفع مشکلات پرستاران است. در مورد تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و ورود آن به سرانه سلامت کار ساده‌ای نبود؛ اما محقق شد. در عین حال از بیمه‌ها هم خواهیم پرسید که آیا پرداخت درستی انجام دادند یا خیر؟

وی افزود: در بحث استخدام‌ها زمانی می‌گفتیم بیش از ۳۵ هزار نفر دارند شغل خود را از دست می‌دهند و امروز می‌گوییم این عدد به ۶۰۰۰ نفر رسیده است که روند کاهشی این بخش مشهود است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت گفت: شک نکنید کار هر همکاری که دوره کرونا فعال بوده است را پیگیری می‌کنیم تا استخدام شود.

او در پایان گفت: در مورد فوق‌العاده خاص باید گفت که این موضوع مطالبه عموم جامعه سلامت است که چند پیشنهاد هم در این راستا به مجلس شورای اسلامی دادیم تا پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha