چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 363632

با قطعی شدن حکم اعدام جنایتکار خانه وحشت و ارسال این پرونده به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران، مرد جوان به‌زودی پای چوبه‌دار می‌رود.

 جنایتکار خانه وحشت در آستانه اعدام

به‌گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، این پرونده جنجالی از روز پانزدهم آذرماه سال1400 گشوده شد و بازتاب گسترده‌ای داشت. آن روز وقتی مأموران پلیس برای دستگیری سارقی به خانه‌ای در حوالی میدان قزوین رفته بودند با جسد دختری که حدود 4‌ماه از مرگش می‌گذشت در آنجا مواجه شدند.

هرچند جسد در بین چندین کیسه نایلونی پیچیده شده اما بوی تعفن آن، خانه را فرا گرفته بود. از سوی دیگر 2دختر جوان نیز در وضعیتی اسفبار در آنجا حضور داشتند که شواهد نشان می‌داد ماه‌هاست در آنجا زندانی شده‌اند. خیلی زود اسرار آن خانه عجیب فاش شد؛ خانه‌ای که در آن دختران فراری به طرز هولناکی شکنجه می‌شدند و مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند.

شاید به همین دلیل بود که در آن زمان لقب خانه وحشت را به این خانه داده شد. جنایتکار خانه وحشت نیز جوانی 33ساله به نام سعید بود که همراه با خواهرش در آن خانه زندگی می‌کرد. با بررسی سوابق سعید، مشخص شد او چند سال قبل دختری را به این خانه آورده و در جریان درگیری او را هل داده بود که سر دختر با دیوار برخورد کرده و جان باخته است. مرد جوان پس از محاکمه از اتهام قتل عمدی تبرئه و به دیه و زندان محکوم شده بود.



پلیس بازی


سعید این بار با بازی در نقش پلیس و پرسه‌زدن در خیابان‌ها دختران فراری را فریب داده و به خانه‌اش می‌کشاند و ضمن آزار، اذیت و شکنجه آنها را داخل کمد و در وضعیت اسفباری زندانی می‌کرد.هنوز معلوم نبود دختری که در آنجا جانش را از دست داده چه‌کسی است. جسد او دچار فساد شده و زمان زیادی از مرگ گذشته بود و شناسایی هویتش به سادگی امکان پذیر نبود. در این شرایط تحقیقات برای شناسایی هویت او ادامه یافت تا اینکه سرانجام با به‌دست آمدن یک شماره تلفن، نخستین سرنخ در این‌باره به‌دست آمد و معلوم شد متوفی دختری اهل مشهد است که چند وقت قبل به تهران آمده که در دام سعید گرفتار شده و درنهایت در خانه وحشت جانش را از دست داده است.


این در حالی بود که همسایه‌ها می‌گفتند سعید و خواهرش، دختران زیادی را در آنجا زندانی و شکنجه کرده‌اند، اما سعید اتهام جنایت و تجاوز را انکار می‌کرد و می‌گفت دختران جوان با پای خودشان به آنجا می‌آمدند. سعید همچنین مدعی شد که 2 دختری که در خانه‌اش حضور داشته‌اند به‌خاطر حسادت، دختر دیگر را به قتل رسانده‌اند و او از ترسش جسد را نایلون پیچ کرده و در خانه نگه داشته بود. او می‌گفت چون به مقتول توجه زیادی می‌کرده، 2دختر فراری دیگر نسبت به این موضوع حسادت می‌کردند و همین دلیلی شده تا روز حادثه جان وی را بگیرند.

این ادعا در حالی مطرح شد که 2 دختری که در خانه وحشت زندانی بودند نیز ادعا می‌کردند در قتل نقشی نداشته‌اند و خودشان قربانی هستند. علاوه بر این خواهر سعید نیز مدعی بود که برادرش با پیچ گوشتی جان دختر جوان را گرفته است چون او می‌خواسته از خانه وحشت برود اما سعید مخالف این موضوع بوده است. وقتی مشخص شد که دختران نجات‌یافته نقشی در جنایت نداشته‌اند با دستور بازپرس پرونده آزاد شدند.



انکارهای عجیب


در شرایطی که تحقیقات درخصوص قتل دختر جوان در خانه وحشت ادامه داشت پرونده سعید به اتهام آزار و اذیت دختران جوان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. او بعد از محاکمه به اتهام تجاوز به اعدام محکوم شد اما این رأی در دیوان عالی کشور نقض و پرونده بار دیگر به دادگاه فرستاده شد. در دور دوم محاکمه، قضات دادگاه باز هم سعید را به اتهام تجاوز به اعدام محکوم کردند.


در بخش دیگری از این پرونده که مربوط به قتل عمدی می‌شد سرانجام با پایان تحقیقات تکمیلی، پرونده از دادسرای جنایی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. هفته گذشته محاکمه سعید، جنایتکار خانه وحشت و خواهرش در شعبه ششم دادگاه کیفری برگزار شد؛ سعید به جرم قتل عمدی و خواهرش معاونت در قتل. در آن جلسه 2دختری که در خانه وحشت زندانی بودند از شرایط اسفناکی که داشتند گفتند.

یکی از آنها 3سال و دیگری 8‌ماه در خانه وحشت زندانی بودند و سعید هم مانند همیشه اتهاماتش را انکار کرد. او در مدت این دو سال، هربار که تحت بازجویی یا محاکمه قرار گرفته، با وجود شواهد، مدارک و اظهارات شاهدان، به عجیب‌ترین شکل ممکن جنایت‌های خود را انکار کرده است.



خوان آخر


درحالی‌که هنوز حکم بخش اول پرونده که اتهام قتل عمد سعید مجرم خانه وحشت است، صادر نشده و پرونده در دادگاه کیفری در حال رسیدگی است، بخش دیگر پرونده که تأیید حکم تجاوز به عنف این مجرم خطرناک است، به شعبه اول اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شده تا مقدمات اجرای حکم فراهم و این مجرم به دار مجازات آویخته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha